SMS marketing to wiadomości tekstowe zawierające reklamy, promocje i inne formy zachęcające do skorzystania z oferty firmy. Skuteczność kampanii marketingowych SMS jest wprost powiązana z jakością bazy danych oraz poszanowaniem prywatności odbiorców. Pamiętaj, że wszyscy odbiorcy muszą wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych (sprawdź wzór zgody RODO na SMS marketing).
SMS marketing to zarówno masowa wysyłka SMS, jak i szyte na miarę kampanie SMS do wyselekcjonowanej grupy odbiorców. Czytaj dalej i dowiedz się, jak prowadzić skuteczne wysyłki kampanii SMS.
SMS marketing – korzyści dla Twojej firmy
- Kampanie SMS to większa sprzedaż w kanale mobilnym.
- Masowe wysyłki SMS przekładają się na wzrost ruchu w sklepie, na stronie (landing page) czy w aplikacji firmy.
- Marketing SMS poprawia wskaźnika lifetime value (LTV) klientów.
- Automatyzacja sprzedaży staje się łatwiejsza dzięki integracjom z systemami e-commerce, marketing automation, CRM, CDP czy ERP.
- Narzędzia marketing automation dostarczają cennych informacji na temat zachowań klientów oraz pozwalają na personalizację ofert.
- Regularna wysyłka wiadomości wpływa na budowanie lojalności i zaangażowania potencjalnego klienta.
- System SMS to także szybkie badania NPS i satysfakcji.