- Customer Journey Automation – automatyzacja ścieżki zakupowej klienta z wykorzystaniem kanałów e-mail, SMS, Web, Mobile i innych.
- Data-Driven Personalization – personalizacja oparta o treści dynamiczne, umożliwiająca przesyłanie klientom indywidualnie dopasowanych do ich potrzeb treści wiadomości, grafik i ofert.
- Advanced Customer Segmentation – segmentacja klientów w oparciu o dane demograficzne, informacje o transakcjach oraz zachowaniu użytkowników (otwarcia e-maili, kliknięcia w linki, aktywność na stronie internetowej), dynamicznie aktualizowana co kilka sekund.
- Single Customer Profile – konsolidacja wszystkich danych o kliencie (ze źródeł online i offline) w jednym profilu klienta, dającym pełny obraz jego cech i upodobań.
- Real-Time Product Recommendations – odpowiednio dobrane rekomendacje produktów generowane w czasie rzeczywistym, zwiększające zaangażowanie klientów.
- Shopping Cart Abandonment – docieranie do klientów porzucających koszyki zakupowe dzięki spersonalizowanym e-mailom, pop-upom oraz powiadomieniom web push.
- Price Drop Notifications – powiadomienia klientów o niższej cenie przeglądanych przez nich wcześniej produktów, zachęcające do powrotu na stronę internetową.
- A/B Tests – możliwość wypróbowania aż 10 różnych wariantów nazwy nadawcy, tematu wiadomości, jej zawartości merytorycznej i czasu wysyłki.
- Reporting – szczegółowe raporty z wysyłek niezbędne dla lepszego zrozumienia zachowania subskrybenta, nie tylko w ujęciu pojedynczej kampanii, ale także całej ścieżki zakupowej klienta.
- Custom Google & Facebook Audience