Dla mediów

SMSAPI to marka LINK Mobility Poland

LINK Mobility Poland sp. z o. o. (dawniej ComVision sp. z o. o.)

Ul. Toszecka 101

44-117 Gliwice

Polska

NIP:

969-156-67-36

Krajowy Rejestr Sądowy:

0000350201 Sąd Rejonowy w Gliwicach

Kapitał zakładowy:

100 000 zł

Materiały

Logo icon

Logo

rozmiar: 11.6 MB

Pobierz
Zestaw prasowy icon

Zestaw prasowy

rozmiar: 476 kB

Pobierz
Księga znaku icon

Księga znaku

rozmiar: 8.88 MB

Pobierz

Biuro prasowe

Nasze najnowsze informacje prasowe.

Kilkanaście milionów Polek i Polaków czeka na Black Friday. Większość z gotową listą zakupów

Chociaż ostatni piątek listopada nazywany Black Friday zaczyna sezon świątecznych wyprzedaży, to aż 72 proc. kupujących z Polski szuka tego dnia w sklepach dawno upatrzonych produktów – dwukrotnie chętniej niż prezentów czy spontanicznych okazji – wynika z nowego badania SMSAPI. Ponad połowa respondentów w ciemno deklaruje, że zrobi tego dnia zakupy.

6 listopada 2024

Traffic pumping. Sztuczny ruch – realne straty

Sztucznie generowany ruch może być znaczącym zagrożeniem dla produktów i usług, których działanie opiera się na sieci internetowej lub telefonicznej. Choć traffic pumping jest procederem, z którym starają się walczyć zarówno instytucje państwowe jak i operatorzy, to warto również samemu korzystać z narzędzi, które poprawiają bezpieczeństwo biznesu.

21 października 2024

82% Polaków chce otrzymywać SMS-y z urzędów. Raport SMSAPI

Alerty RCB, e-recepty, powiadomienia o gotowym do odbioru dowodzie osobistym lub paszporcie – to tylko niektóre z informacji, które na co dzień otrzymujemy od instytucji publicznych za pośrednictwem SMS-ów. Platforma SMSAPI postanowiła sprawdzić jak Polacy oceniają taki sposób komunikacji z urzędami i czy chętnie z niego korzystają.

30 września 2024

Żeby catering się nie przejadł – główne wyzwania dla branży diet pudełkowych

Powszechność diet pudełkowych, a za razem duża konkurencja na tym rynku sprawia, że walka o klientów staje się coraz trudniejsza. Ale większe niż konkurencja wyzwania stawiają przed firmami cateringowymi ich klienci. I nie dotyczą one tylko kwestii stricte żywieniowych, ale wszystkich elementów działalności, które wpływają na doświadczenia klientów w kontakcie z marką.

6 września 2024

Zostań Przyjacielem SMSAPI!

Chcesz zamieścić tu swoją SMS-ową historię? Odezwij się!

Kontakt

Zarejestruj się za darmo

Błyskawiczna rejestracja w 15 sekund. 50 SMS‑ów na start!

Utwórz konto