Wiedza
Praktyka i teoria w jednym miejscu – poznaj najnowsze trendy, zastosowania komunikacji i marketingu SMS oraz innych kanałów skutecznej komunikacji mobilnej dla firm.
5 sposobów jak zwiększyć ruch na stronie internetowej firmy
Szukając nowych technik przyciągania klientów możesz łatwo popaść w utarte schematy. Poza standardowymi narzędziami (Display, Google Ads, Facebook, LinkedIn), zwróć też uwagę na proste rozwiązania, które przynoszą nieoczekiwane rezultaty. Wszystko, czego potrzebujesz to dobra baza odbiorców. Poznaj marketing SMS — skuteczną metodę wsparcia strony internetowej Twojej marki.
Read moreMarketing SMS w Twojej branży – moda, obuwie i dodatki
Seria „Marketing SMS w Twojej branży” ma na celu prezentację przykładów, jak korzystać z narzędzi marketingu SMS, aby zwiększać sprzedaż, podnosić jakość obsługi klienta i realizować cele wizerunkowe. Serię zaczynamy od szeroko rozumianego rynku mody, obuwia i dodatków. Przedstawione rozwiązania potwierdzone są przez specjalistów z branży w wideoreferencjach i case studies, które znajdziesz na końcu […]
Read moreHasło: SMS. Wiadomość tekstowa jako element uwierzytelniania wieloskładnikowego
Na czym polega metoda wieloczynnikowego uwierzytelniania (MFA - Multi-factor Authentication)? Jakie czynniki wykorzystać, aby skutecznie chronić dane użytkowników?
Read moreInterfejs Email to SMS – jak to działa?
Zdarza się, że dostęp do Panelu Klienta lub API jest utrudniony, ale trzeba pilnie rozesłać wiadomości do klientów. W takiej sytuacji z pomocą przychodzi funkcja naszego serwisu Mail2SMS. Dowiedz się jak szybko wysłać SMS z dowolnej skrzynki e-mail.
Read moreRODO, jesteśmy gotowi! Co regulacja zmienia w marketingu SMS?
Jak Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych wpłynie na możliwość realizowania kampanii SMS i e-mail?
Read moreNie-rewolucja RODO – co zmieni się w ochronie danych?
Jak zmieniające się wytyczne ochrony danych osobowych wpłyną na działanie firmy? Takie pytania pojawiają się w gronie naszych klientów - tym wpisem postaramy się rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące RODO.
Read more