Wiedza
Praktyka i teoria w jednym miejscu – poznaj najnowsze trendy, zastosowania komunikacji i marketingu SMS oraz innych kanałów skutecznej komunikacji mobilnej dla firm.
Emoji i emotikony w biznesowej komunikacji SMS
Czy wiesz, że nawet systemowe wiadomości SMS możesz wzbogacić o popularne emotikony, a nawet graficzne emoji i nadal zachować profesjonalny ton? To ciekawy sposób na ubarwienie treści, nadanie komunikacji „ludzkiej” twarzy i wyróżnienie ważnych elementów. Zobacz, jak wykorzystać emotikony i emoji w biznesowej komunikacji SMS.
Read morePrawne aspekty marketingu SMS
Coraz częściej otrzymuję od naszych klientów pytania dotyczące aspektów prawnych prowadzenia kampanii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi marketingu SMS. Wynika to na pewno z profesjonalizacji działań marketerów, ale również z tego, że w ostatnim czasie byliśmy świadkami wielu zmian prawnych w tym zakresie.
Read moreWhatsApp Business API – co to jest i jak wykorzystać nowy kanał komunikacji dla firm?
Poznaj rozwiązanie WhatsApp Business API, które pozwoli Ci rozszerzyć i ulepszyć komunikację firmy o kanał WhatsApp. Przeczytaj, jak rozmawiać ze swoimi klientami przy pomocy jednego z najbardziej popularnych komunikatorów na Świecie.
Read moreCzas się liczy! Jak wybrać odpowiedni moment na wysyłkę SMS?
Krótka, konkretna i wartościowa treść? Jest. Wartość dodana dla odbiorcy? Gotowe. Personalizacja wiadomości? Done! A wysyłka SMS nadal nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Przyczyną może być błędne oszacowanie czasu w realizacji kampanii. Podpowiadamy jak znaleźć odpowiedni dzień, godzinę i częstotliwość kampanii SMS.
Read moreJak wysłać SMS z internetu? Poradnik dla firm
Wiadomość tekstowa stała się standardowym narzędziem komunikacji firm i instytucji z klientami. Marki wysyłają powiadomienia, wiadomości z ofertami oraz przekierowują obsługę klienta na ten właśnie kanał. Przeczytaj, jak uruchomić komunikację SMS i wysłać skuteczne wiadomości SMS-y do klientów!
Read moreDlaczego hotele zaczęły wysyłać swoim gościom wiadomości SMS?
Renomę w branży hotelarskiej zdobywa się dbałością o szczegóły, te małe rzeczy i gesty, które powodują, że pobyt staje się niezapomniany. Z jednej strony jest zapewnienie wszystkiego, co zagwarantowano w ofercie, z drugiej zrobienie dodatkowego kroku, który zadecyduje o pozytywnej opinii. Rozmawiamy z Szymonem Cyrzyk z KajWare, firmy tworzącej oprogramowanie KWHotel do zarządzania obiektami noclegowymi.
Read more