Wiedza

Praktyka i teoria w jednym miejscu – poznaj najnowsze trendy, zastosowania komunikacji i marketingu SMS oraz innych kanałów skutecznej komunikacji mobilnej dla firm.

Marketing SMS w Twojej branży – edukacja: przedszkola, szkoły i uczelnie wyższe

Marketing SMS w Twojej branży – edukacja: przedszkola, szkoły i uczelnie wyższe

W nowej części naszego poradnika przedstawimy najpopularniejsze sposoby na wykorzystanie komunikacji SMS w edukacji. Obecnie coraz więcej placówek edukacyjnych, zaczynając od przedszkoli i kończąc na szkołach wyższych, korzysta z tej metody kontaktu z rodzicami, uczniami i studentami. Opiszemy również przykładowe komunikaty wraz z ich zastosowaniem.

Czytaj artykuł
Marketing SMS w Twojej branży – biura turystyczne

Marketing SMS w Twojej branży – biura turystyczne

Przedstawimy sposoby wykorzystania wiadomości SMS w branży turystycznej. Z poniższego poradnika dowiesz się, jak wiadomości tekstowe wpływają na podnoszenie jakości oferowanych wyjazdów, wsparcie sprzedaży oraz obsługę klienta.

Czytaj artykuł
Co łączy e-maila z SMSem? E-book we współpracy z INIS

Co łączy e-maila z SMSem? E-book we współpracy z INIS

"Co łączy e-maila z SMSem? Jak wykorzystać je w skutecznej komunikacji?" - ebook we współpracy z Inis.

Czytaj artykuł
Jak pozyskać klienta za pomocą numeru Short code?

Jak pozyskać klienta za pomocą numeru Short code?

Zobacz, jak wykorzystać krótki numer odbiorczy SMS short code w celu zwiększenia ilości pozyskanych leadów lub do mierzenia skuteczności reklamy outdoorowej. Poznaj możliwości 4- i 5-cyfrowych numerów w budowaniu relacji z klientami oraz inne zastosowania dwukierunkowej komunikacji SMS.

Czytaj artykuł
SMS zawsze dotrze do odbiorcy

SMS zawsze dotrze do odbiorcy

Rozmowa z współzałożycielami startupu wulu.pl Konradem Samulskim i Tomaszem Szulc o wykorzystaniu SMS w biznesie.

Czytaj artykuł
Marketing SMS w Twojej branży – hotele, hostele, resorty

Marketing SMS w Twojej branży – hotele, hostele, resorty

Komunikacja hoteli, kurortów i ośrodków wypoczynkowych z klientami uległa zmianie. Telefon komórkowy stał się podstawowym narzędziem, za pomocą którego goście rezerwują, kontaktują się z obsługą i zarządzają swoimi planami wypoczynkowymi. Dlatego przedstawiamy kilka metod angażowania i wykorzystania SMS-ów w branży hotelarskiej.

Czytaj artykuł