Table of Contents
Komunikację z odbiorcą, zarówno w relacji B2B i B2C, należy traktować kompleksowo. Zauważamy wiele wspólnych cech SMS i innych narzędzi komunikacji, w tym e-maila. W trakcie rozmów z Judytą Mojżesz-Zimonczyk, Head of PR & Marketing w INIS, znaleźmy wiele punktów styku oraz możliwości osiągnięcia efektu synergii między wiadomością tekstową i e-mailem. W ten sposób powstał pomysł stworzenia e-booka „Co łączy e-maila z SMS-em? Jak wykorzystać je w skutecznej komunikacji?”. Zobaczcie efekty!
Zachęcamy do pobrania e-booka! W środku znajdziesz odpowiedzi na pytania:
- Dlaczego e-mail i SMS są wciąż skuteczne,
- Jak w kilku krokach stworzyć skutecznego e-mail i smsa,
- Jak działać razem, by osiągnąć lepszy efekt,
- Kiedy warto wykorzystać e-mail, a kiedy SMS
- Jak wykorzystać oba kanały łącznie?
Era mobile trwa i to niezaprzeczalny fakt. Ten trend muszą uświadomić sobie marketerzy, jeżeli ich celem jest zrozumienie i efektywna komunikację z klientem. SMS także musi nadążać za kierunkami rozwoju komunikacji. Treści muszą być personalizowane i ściśle targetowanie do odpowiednich grup zgodnie z prawem i permission marketingiem. Zauważamy wiele wspólnych cech SMS oraz e-maila.
Stąd powstał pomysł stworzenia e-booka, który wskaże punkty styku, możliwości osiągnięcia efektu synergii i pozwoli zrozumieć różnice pomiędzy tymi formami komunikacji.
Andrzej Ogonowski
Dziękujemy za współpracę INIS. System INIS to profesjonalne narzędzie do e-mail marketingu, dzięki któremu wyślesz e-mailingi i newslettery firmowe. A także Marketer+ za objęcie e-booka patronatem medialnym!