SMS w Twojej branży
Zobacz, jak wykorzystać wiadomości SMS w różnych branżach: od sprzedaży detalicznej, HR, przez usługi, aż po kampanie wyborcze.
Marketing SMS w Twojej branży – hotele, hostele, resorty
Komunikacja hoteli, kurortów i ośrodków wypoczynkowych z klientami uległa zmianie. Telefon komórkowy stał się podstawowym narzędziem, za pomocą którego goście rezerwują, kontaktują się z obsługą i zarządzają swoimi planami wypoczynkowymi. Dlatego przedstawiamy kilka metod angażowania i wykorzystania SMS-ów w branży hotelarskiej.
Read moreMarketing SMS w Twojej branży – firmy przewozowe i transportowe
W trzynastej części zajmiemy się wykorzystaniem komunikacji SMS w branży transportowej. Całość — nietypowo dla naszego cyklu — będzie miała formę wywiadu z Patrykiem Sawickim Kierownikiem Działu Obsługi Klienta i Administratorem Sieci w PlusBus (dawniej Podlasie-EXPRESS). Przeczytaj, jak wykorzystać wiadomości SMS w firmach transportowych.
Read moreMarketing SMS w Twojej branży – ubezpieczenia
Ta poradnika SMS w Twojej branży poświęcona jest wiadomościom SMS w branży ubezpieczeń. Przeczytaj i dowiedz się, w jaki sposób usprawnić działanie komunikacji w firmie. Poznaj praktyczne metody wykorzystania wiadomości tekstowych w branży ubezpieczeń.
Read moreMarketing SMS w Twojej branży – akcje społeczne i charytatywne, organizacje pozarządowe
W kolejnej, ósmej już, części naszego cyklu poświęconemu wykorzystywaniu komunikacji SMS w różnych branżach, odejdziemy nieco od tematów stricte biznesowych. Tym razem skupimy się na wymianie informacji w organizacjach pozarządowych oraz podczas dużych akcji społecznych. W naszym poradniku przedstawimy rozwiązania ułatwiające organizację dużej imprezy oraz sposoby na wykorzystanie wiadomości SMS w fundacji non-profit.
Read moreMarketing SMS w Twojej branży – siłownie i kluby fitness
Polski rynek siłowni i klubów fitness w ciągu kilku ostatnich lat zasadniczo zmienił swoje oblicze. Mało higieniczne i estetyczne miejsca zostały zastąpione przez eleganckie i czyste kluby z obszerną ofertą zajęć, opieką trenerów i dietetyków. W ten sposób otworzyły się na szersze grono klientów, a co za tym idzie zaczęły korzystać z szerokiego asortymentu narzędzi marketingowych, w tym […]
Read more