Informacje prasowe

Co w trawie piszczy? Biuro prasowe SMSAPI – tutaj znajdziesz najświeższe informacje na temat działalności Spółki LINK Mobility Poland.

Jak nie dać się nabrać na fałszywe SMS-y? (5 sposobów)

SMS nie może zawierać wirusa ani złośliwego oprogramowania, ale strona, do której linkuje, niestety już tak. A “instrukcje” w nim zawarte potrafią skłonić do podzielenia się danymi osobowymi z podejrzaną instytucją. Eksperci radzą, jak rozpoznać, kiedy ktoś próbuje nas oszukać i podpowiadają firmom korzystającym z SMS-ów, jak zwiększyć poziom bezpieczeństwa. 

Czytaj artykuł

O tym, jak marki skracają dystans z klientem

Aby połączyć się z konsultantem, naciśnij zero – niedługo to zdanie będzie budzić równie silny przypływ nostalgii jak walkmany i kasety VHS. Niektórzy już wolą czatować z firmami zamiast wisieć na infolinii. Marki śledzące zmiany na rynku to rozumieją i szykują się na zmiany w komunikacji na linii biznes – klient.

Czytaj artykuł

Sklepy gotowe na pierwszy dzwonek

Im dłużej odpędzamy myśl o końcu wakacji, tym większe szaleństwo zakupowe czeka nas przed pierwszym września. Szczególnie, że na wyprawkę szkolną przeznaczamy już więcej niż na Święta, a uruchomione niedawno programy rządowe dodatkowo stymulują popyt. Jak sklepy szykują się na początek roku szkolnego? 

Czytaj artykuł

Podróżnicy odkrywają na nowo, co potrafi SMS

Rodzice dostają powiadomienia prosto od opiekuna szkolnej wycieczki do Wietnamu. Autostopowicze przyjeżdżają na metę wyścigu z planem dodatkowych atrakcji w telefonie. Uczestnicy gry terenowej ruszają rozwiązywać zagadki w kilka sekund po ich wysłaniu. Co łączy te wyjazdy? Wszystkie udają się dzięki wiadomościom SMS.

Czytaj artykuł

Dlaczego Polacy chcą dostawać SMS-y od urzędników?

Kolejki i biurokrację zamienilibyśmy na sposób komunikacji z urzędem, który naprawdę działa. Aż 87% osób deklaruje, że subskrybowałoby powiadomienia SMS od urzędu, gdyby było to możliwe w ich miejscowości.

Czytaj artykuł

Kobiety kupują ze smartfonem, mężczyźni wybierają komputer

Aby odszukać w sieci idealną ofertę, co druga kobieta wyciągnie telefon, a 72% mężczyzn usiądzie do komputera. Podobnie jest z czytaniem promocyjnych wiadomości, przeglądaniem sklepów internetowych czy płatnością online – na każdym z tych etapów kobiety chętniej niż mężczyźni wybierają smartfona. Wyniki badania konsumenckiego przeprowadzonego przez SMSAPI potwierdza, że internet mobilny jest kobietą.

Czytaj artykuł