Informacje prasowe

Co w trawie piszczy? Biuro prasowe SMSAPI – tutaj znajdziesz najświeższe informacje na temat działalności Spółki LINK Mobility Poland.

semKRK powraca w wersji BIG!

semKRK powraca w wersji BIG!

Wracamy po raz 19! Nasz barcamp zawita ponownie do Starej Zajezdni w Krakowie. Towarzyszyć nam będzie 12 ekspertów z branży SEO i SEM. Rozpocznij czerwcowy długi weekend z nami!

Czytaj artykuł

Jakie dane osobowe zbierają polskie firmy i co z nimi robią? Raport 2022

Cyfrowy marketing nie działa bez danych osobowych. Dzięki nim unika się przeznaczania dużych budżetów np. na wieszanie billboardów, których treść interesuje tylko ułamek osób w okolicy. W sieci można dotrzeć precyzyjnie, np. do kobiet z Gdyni, które mają dzisiaj urodziny – o ile znamy ich płeć, adres i datę urodzenia. Raport SMSAPI “Komunikacja SMS w […]

Czytaj artykuł

Pakiety darmowych SMS-ów dla organizacji pomagającym Ukrainie od SMSAPI

Organizacje niosące pomoc osobom przybywającym z Ukrainy mogą uzyskać dostęp do narzędzia do masowej wysyłki SMS-ów wraz z darmowym pakietem wiadomości od firmy SMSAPI. Jak masowe SMS-y mogą wesprzeć działania organizacji pozarządowych? 

Czytaj artykuł

Już 3 mld użytkowników korzysta z komunikatorów. Ale całego świata nie podbiją

Opublikowany jesienią raport firmy badawczej eMarketer “Global Mobile Messaging Forecast 2021” pokazuje, że WhatsApp, czyli najpopularniejszy z komunikatorów, w tym roku stracił kilkadziesiąt milionów użytkowników. Autorzy zauważają też, że choć wspólnie Messengerem dominują na Zachodzie, to w Azji głównymi graczami są WeChat, LINE oraz KakaoTalk. Co to oznacza dla biznesów i zwykłych użytkowników – wyjaśniają […]

Czytaj artykuł

Zapowiada się rekordowy Black Friday 2021

SMSAPI, marka zajmująca się masowymi wysyłkami wiadomości tekstowych odnotowała w tym tygodniu rekordowe zainteresowanie swoim narzędziem. W Czarny Piątek najchętniej korzystają z niego sklepy stacjonarne i internetowe, widząc w SMS-ach skuteczny sposób przypominanie klientom o specjalnych rabatach. Rosnące zainteresowanie sprzedawców działaniami promocyjnymi, sugeruje, że sprzedaż podczas Black Week i Black Friday będzie tym roku rekordowo […]

Czytaj artykuł

67% Polaków czeka z większymi zakupami na Black Friday

​​​​Mimo pogłosek, że w tym roku wyniki Black Friday mogą być mniej spektakularne (zwłaszcza w branżach, w których pojawiły się braki w zaopatrzeniu), aż 31% klientów zamierza sprawdzić oferty w sklepach i e-sklepach, a 63% w ciemno deklaruje, że skorzysta z promocji. Badanie SMSAPI pokazuje, że na tę okazję zaplanowaliśmy już specjalne zakupy.

Czytaj artykuł