Informacje prasowe

Co w trawie piszczy? Biuro prasowe SMSAPI – tutaj znajdziesz najświeższe informacje na temat działalności Spółki LINK Mobility Poland.

Kolejna edycja semKRK w wersji BIG!

Kolejna edycja semKRK w wersji BIG!

Już 7 czerwca spotkamy się kolejny raz! Razem z naszym barcampem ponownie zawitamy do Starej Zajezdni w Krakowie. Towarzyszyć nam będzie 12 ekspertów z branży SEM i SEO. Długi weekend w czerwcu? Rozpocznij go z nami!

Czytaj artykuł

Smartfonów używamy nawet 5 godzin na dobę. Stan rynku mobile na 2023

Smartfony, tablety i związane z nimi branże wciąż zwiększają swoją rolę w tradycyjnej komunikacji oraz płatnościach mobilnych. Eksperci SMSAPI na podstawie kilkunastu badań i raportów z ostatnich miesięcy szkicują portret rynku mobilnego u progu nowego roku.

Czytaj artykuł

5 lat temu SMSAPI weszło do grupy LINK Mobility

O połowę więcej klientów. Dwa razy więcej pracowników. Ponad dwukrotnie więcej wysłanych SMS-ów i – co kluczowe w biznesie – trzykrotnie wyższe przychody! Pięć lat funkcjonowania marki SMSAPI w międzynarodowej grupie LINK Mobility pokazuje, że warto było połączyć siły z większym partnerem.

Czytaj artykuł

Badanie Black Friday 2022 (SMSAPI)

Zainteresowanie promocjami Black Friday jest nieco niższe niż w ubiegłym roku. Klienci nadal są jednak chętni na okazje – zwłaszcza na ubrania, elektronikę i kosmetyki, a niektórzy zamierzają dzięki nim uniknąć inflacji – wynika z nowego badania SMSAPI.

Czytaj artykuł
semKRK odsłona dwudziesta

semKRK odsłona dwudziesta

Największy barcamp o tematyce SEM i SEO zawita ponownie do Muzeum Manggha w Krakowie, a razem z nim 7 ekspertów z branży ze swoimi prelekcjami! Rozpocznij ostatni październikowy weekend z DevaGroup i semKRK!

Czytaj artykuł

3 edycja darmowej konferencji Online Marketing Day już 3 czerwca!

Chcesz ułatwić sobie działania marketingowe i jednocześnie pozyskać większą liczbę klientów? Wolisz otrzymać praktyczne wskazówki niż same teoretyczne rozważania? Podczas darmowej konferencji Online Marketing Day dowiesz się od 10 doświadczonych ekspertów jak sztuczna inteligencja, automatyzacja oraz analityka pomagają rozwinąć skrzydła w e-marketingu.

Czytaj artykuł