Informacje prasowe
Co w trawie piszczy? Biuro prasowe SMSAPI – tutaj znajdziesz najświeższe informacje na temat działalności Spółki LINK Mobility Poland.
(Z)mierz się z content marketingiem – IV edycja Akademia Marketingu już w grudniu!
Ceniona przez specjalistów jako jedna z najbardziej merytorycznych w kraju. Podejmująca aktualną tematykę, która wspiera praktyczne działania marketerów. Gotowa, by kompleksowo odpowiedzieć na pytanie – jak mierzyć efekty działań content marketingowych? Kolejna Akademia Marketingu już 4 i 5 grudnia w Krakowie!
Czytaj artykułJak nie dać się nabrać na fałszywe SMS-y? (5 sposobów)
SMS nie może zawierać wirusa ani złośliwego oprogramowania, ale strona, do której linkuje, niestety już tak. A “instrukcje” w nim zawarte potrafią skłonić do podzielenia się danymi osobowymi z podejrzaną instytucją. Eksperci radzą, jak rozpoznać, kiedy ktoś próbuje nas oszukać i podpowiadają firmom korzystającym z SMS-ów, jak zwiększyć poziom bezpieczeństwa.
Czytaj artykułO tym, jak marki skracają dystans z klientem
Aby połączyć się z konsultantem, naciśnij zero – niedługo to zdanie będzie budzić równie silny przypływ nostalgii jak walkmany i kasety VHS. Niektórzy już wolą czatować z firmami zamiast wisieć na infolinii. Marki śledzące zmiany na rynku to rozumieją i szykują się na zmiany w komunikacji na linii biznes – klient.
Czytaj artykułSklepy gotowe na pierwszy dzwonek
Im dłużej odpędzamy myśl o końcu wakacji, tym większe szaleństwo zakupowe czeka nas przed pierwszym września. Szczególnie, że na wyprawkę szkolną przeznaczamy już więcej niż na Święta, a uruchomione niedawno programy rządowe dodatkowo stymulują popyt. Jak sklepy szykują się na początek roku szkolnego?
Czytaj artykułPodróżnicy odkrywają na nowo, co potrafi SMS
Rodzice dostają powiadomienia prosto od opiekuna szkolnej wycieczki do Wietnamu. Autostopowicze przyjeżdżają na metę wyścigu z planem dodatkowych atrakcji w telefonie. Uczestnicy gry terenowej ruszają rozwiązywać zagadki w kilka sekund po ich wysłaniu. Co łączy te wyjazdy? Wszystkie udają się dzięki wiadomościom SMS.
Czytaj artykułDlaczego Polacy chcą dostawać SMS-y od urzędników?
Kolejki i biurokrację zamienilibyśmy na sposób komunikacji z urzędem, który naprawdę działa. Aż 87% osób deklaruje, że subskrybowałoby powiadomienia SMS od urzędu, gdyby było to możliwe w ich miejscowości.
Czytaj artykuł