SMSAPI od podstaw

Poradniki, tutoriale, manuale, screencast, instrukcje, czyli wszystko, co pomoże Ci lepiej wykorzystywać Panel Klienta, API i aplikację mobilną SMSAPI.

Zrób to sam #01 – Jak utworzyć konto testowe? (poradnik wideo)

Zrób to sam #01 – Jak utworzyć konto testowe? (poradnik wideo)

Witaj w naszej nowej serii poradników SMSAPI Zrób to sam! W pierwszej części pokażemy Ci, jak założyć konto testowe w SMSAPI.

Read more
Jak zintegrować marketing SMS z platformą e-commerce?

Jak zintegrować marketing SMS z platformą e-commerce?

Webowa wersja Panelu Klienta SMSAPI jest dobra na początek, jednak wraz z rozwojem Twojego biznesu będziesz chciał zautomatyzować proces masowej wysyłki SMS-ów. Komunikacja zintegrowana ze wszystimi platformami, z których korzysta marka to standard. Dlatego nasz moduł masowej wysyłki można łatwo połączyć z najpopularniejszymi serwisami wspierającymi e-handel. Zobacz krótki przegląd najczęściej wybieranych integracji SMSAPI.

Read more
System Aura Business i SMSAPI – integracja CRM

System Aura Business i SMSAPI – integracja CRM

Automatyzacja sprzedaży i obsługi klienta jest wymogiem stawianym przez skalę prowadzonej działalności. Zastosowanie odpowiednich narzędzi komunikacyjnych może uczynić to zadanie szybkim i intuicyjnym. Przedstawiamy integrację SMSAPI i Aura Business – rozwiązanie dla średnich i duży firm, które pozwala pozwala usprawnić sprzedaż oraz zarządzanie usługami.

Read more
3 sposoby na komunikację SMS: API, Panel Klienta i aplikacja mobilna

3 sposoby na komunikację SMS: API, Panel Klienta i aplikacja mobilna

Czy wiesz, że komunikację i marketing SMS można prowadzić wprost ze smartfonu lub tabletu?

Read more
Powiadomienia SMS w Magento

Powiadomienia SMS w Magento

Poznaj powiadomienia SMS w Magento i dowiedz się, jak uruchomić system powiadomień SMS dla e-commerce.

Read more
Konto SMSAPI i zarządzanie Panelem Klienta – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Konto SMSAPI i zarządzanie Panelem Klienta – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Odpowiadamy na 25 najczęściej powtarzających się pytań zadawanych podczas rozmów z naszymi konsultantami Biura Obsługi Klienta. Poruszamy kwestie związane z obsługą i zarządzaniem Panelem Klienta, pierwszymi wysyłkami, umową i płatnościami. Na Wasze pytania odpowiada Katarzyna Pamuła – Customer Care Team Leader w SMSAPI.

Read more