Table of Contents
To jest Podcast Biznesowy z Łukaszem Hardkiem z Thulium. Posłuchaj o obsłudze klienta, która przeplata się ze sprzedażą.
O tym, jak organizować obsługę klienta w mikro, małym i średnim przedsiębiorstwie opowiada Łukasz Hardek – Customer Success Manager w Thulium. Ale zanim przejdziemy do odbierania telefonów i tworzenia czatbotów, ustalmy definicję obsługi klienta. Na czym właściwie polega praca działu BOK i dlaczego ma więcej wspólnego ze sprzedażą, niż tradycyjnym call center? Posłuchaj rozmowy ze specjalistą, który od 14 lat siedzi we wsparciu konsumenta.
Podcast: obsługa klienta i sprzedaż
Posłuchaj rozmowy z Łukaszem Hardkiem na Spotify. Podcast Biznesowy dostępny jest także na Apple Podcasts.
Łukasz Hardek – wywiad
Jeśli wolisz, Podcast Binzesowy możesz także oglądać na YouTube!
To jest Podcast Biznesowy
Za mikrofonami Maja i Marek z SMSAPI. Rozmawiamy o marketingu, sprzedaży, e-commerce, obsłudze klienta… Wszystkim, co dotyczy działalności małych, średnich i wielkich firm w sieci.
Podcast prowadzą
Maja Wiśniewska
Marketing Manager w SMSAPI – platformie do masowej wysyłki SMS. Rozwija działania marketingowe marki w zakresie pozyskiwania klientów z kanału digital oraz relacje marki z odbiorcami za pomocą działań content marketingowych, w social media oraz realizuje strategię PR serwisu. Na co dzień podróżniczka i miejski społecznik, zaangażowana m.in. w organizację konferencji związanych z technologią, edukacją i designem TEDxKatowice.
Marek Oczkowski
Odpowiada za budowanie relacji z partnerami biznesowymi. Dba również o utrzymywanie oraz tworzenie integracji technologicznych. Współorganizator webinarów oraz wydarzeń związanych z komunikacją i marketingiem dla MŚP, podcaster, działa aktywnie na rzecz zwiększania świadomości w temacie budowy efektywnych programów partnerskich. W kontaktach rzeczowy, konstruktywny i otwarty. Gościł na scenach konferencji takich jak: Infoshare, InternetBeta, Mobile Trends Conference, Targi eHandlu. Prywatnie ojciec trójki dzieci, mąż jednej żony, zapalony fotograf i miłośnik wszelkiej gastronomii.
Najnowszy odcinek Podcastu już na Spotify!
Poznaj SMSAPI
SMSAPI to profesjonalna bramka SMS dla biznesu. Od 2007 tworzymy i ulepszamy naszą platformę wysyłkową, tak aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby firm, sklepów, startupów, urzędów i instutucji publicznych.
Wysiłek naszego ponad 70-osobowego zespołu jest regularnie nagradzany np. Gazelami Biznesu, Diamentami Forbesa. Od 2021 posiadamy certyfikat ISO 27001.
Darmowe testy systemu SMS dla e-commerce
Podoba ci się, co widzisz? Przetestuj profesjonalną bramkę SMS dla biznesu. Darmowe SMS-y na start, ponad 200 integracji, pełne wsparcie przy wdrożeniu, materiały edukacyjne. Wymieniać dalej?
Do czego firmy wykorzystują komunikację SMS?
Komunikacja mobilna ma trzy główne zastosowania biznesowe. W większości przypadków oparte są one na masowej wysyłce SMS z panelu WWW, za sprawą integracji lub połączeniu poprzez interfejs SMS API.
- SMS marketing – wiadomości, których celem jest napędzanie sprzedaży, konwersja i prezentacja oferty;
- Powiadomienia SMS – zautomatyzowane komunikaty informujące o procesie sprzedaży, dostawy czy porządkujące obsługę klienta;
- Autoryzacja SMS – kody, za pomocą których weryfikuje się logowania, transakcje.