Partnerzy
Partnerstwo z SMSAPI niesie ze sobą szereg korzyści, jedną z nich jest współpraca marketingowa. Zobacz, jak działamy wspólnie z zaprzyjaźnionymi firmami. Przeczytaj ciekawe artykuły eksperckie, posłuchaj inspirujących rozmów.
Jak zarabiać na webinarach? Skuteczne generowanie leadów
Informacje są najważniejszym elementem współczesnego biznesu. Z perspektywy marketingowców i sprzedawców szczególnego znaczenia nabierają dane pozwalające na dotarcie do potencjalnych klientów. Generowanie leadów wymaga sporej dozy kreatywności. Znakomitym wsparciem w tym zakresie są webinary. Tworzenie własnych spotkań online jest coraz prostsze i pozwala na skuteczne kształtowanie strategii marketingowej i komunikacyjnej.
Czytaj artykułSzkolenie: Pierwsze kroki w planowaniu e-biznesu
Zobacz i posłuchaj prezentacji Artura Halika na temat początków firmy w internecie. Dowiedz się, jak mądrze zaplanować start i rozruch e-commerce, wybrać odpowiednie narzędzia i uniknąć pierwszych niebezpieczeństw związanych z sprzedażą online.
Czytaj artykułAudycja Partnerska SMSAPI: Wojciech Szymański z Ideo Force
W kolejnym, piątym już epizodzie Audycji Partnerskiej SMSAPI, Marek rozmawia z Wojciechem Szymańskim. Dyrektor zarządzający Ideo Force przedstawia zalety nowego podejścia z handlu w sieci, przyszłości zakupów oraz potrzebie całościowego spojrzenia na marketing. Posłuchaj najnowszego odcinka Audycji Partnerskiej!
Czytaj artykułDobrze Ci radzę: Napisz lepszą reklamę w Google Ads niż Twoja konkurencja
Google wymyśliło doskonały system reklamowy: przekaz trafia do użytkownika, który szuka naszego produktu lub usługi w idealnym momencie. Pozostało zadbać tylko o to, aby wspomniany przekaz też był idealny. Z drugiej strony słowo doskonały jest przewrotne: podłączenie do systemu akcyjnego tysięcy konkurujących ze sobą firm to faktycznie handlowy majstersztyk Google. Stąd moja podpowiedź: jeśli chcesz […]
Czytaj artykułAudycja Partnerska SMSAPI: Łukasz Jasiński z Call Center Online
Czwarty odcinek Audycji to rozmowa z Łukaszem z Call Center Online. Rozmawiamy o rozproszonych centrach obsługi klienta, automatyzowaniu komunikacji i podnoszeniu efektywności pracy konsultantów. Jak zwykle też mamy coś ekstra dla klientów SMSAPI.
Czytaj artykułDobrze Ci radzę: Jak branża gastronomiczna zwiększa ilość zamówień dzięki SMS?
Aby utrzymać się w branży gastronomicznej nie wystarczy już tylko być i gotować. Poznaj sposoby na powrót klienta do lokalu.
Czytaj artykuł