Partnerzy

Partnerstwo z SMSAPI niesie ze sobą szereg korzyści, jedną z nich jest współpraca marketingowa. Zobacz, jak działamy wspólnie z zaprzyjaźnionymi firmami. Przeczytaj ciekawe artykuły eksperckie, posłuchaj inspirujących rozmów.

Konferencja Lunch z e-commerce (4 edycja)

Konferencja Lunch z e-commerce (4 edycja)

Już w czwartek 30 września 2021 r. o godzinie 10:00 wystartuje 4. edycja Konferencji Lunch z e-commerce, czyli wyjątkowe wydarzenie będące okazją do zapoznania się z trendami i zmianami zachodzącymi w branży e-commerce, organizowane przez agencję Ideo Force.

Czytaj artykuł
Szkolenie: Growth Hacking dla MŚP – jak osiągnąć wielki sukces małym kosztem z iCEA

Szkolenie: Growth Hacking dla MŚP – jak osiągnąć wielki sukces małym kosztem z iCEA

Zobacz i posłuchaj prezentacji Wojciecha Haremzy z iCEA na temat growth hackingu w SEO. Poznaj narzędzie Google Search Console i zobacz, jak praktycznie wykorzystasz je w celu zwiększenia konwersji na swojej stronie.

Czytaj artykuł
Audycja Partnerska SMSAPI: Diana Drobniak z AtomStore

Audycja Partnerska SMSAPI: Diana Drobniak z AtomStore

Szósty odcinek Audycji Partnerskiej SMSAPI to rozmowa z Dianą Drobnika z AtomStore. Marketing manager tego SaaS-owego rozwiązania dla e-commerce opowiada o tym, jak wystrzelić swój internetowy biznes w kosmos. Przy okazji, rozbrajamy mit open source. Posłuchaj!

Czytaj artykuł
semKRK powraca do wersji offline!

semKRK powraca do wersji offline!

Już w piątek, 10 września 2021 r. zapraszamy na semKRK#18, czyli pierwsze wydarzenie branży SEM po pandemii w formie stacjonarnej. Towarzyszyć nam będzie 7 ekspertów z branży SEO i SEM.

Czytaj artykuł
Szkolenie: Obsługa klienta? A na co to komu? z Thulium

Szkolenie: Obsługa klienta? A na co to komu? z Thulium

Zobacz i posłuchaj prezentacji Łukasza Hardka z Thulium na temat mądrego podejścia do komunikacji z konsumentem. Dowiedz się, jak pandemia wpłynęła na kontakt z klientami, co oznacza przejście biznesu do sieci z perspektywy biura obsługi klienta.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Buduj wartościowy ruch i wyciskaj z niego jak najwięcej!

Dobrze Ci radzę: Buduj wartościowy ruch i wyciskaj z niego jak najwięcej!

Jeżeli rozpoczynasz sprzedaż internetową i masz już gotowe produkty oraz platformę, na której będziesz sprzedawać, to kolejną kwestią jest to — dla kogo te produkty będą najbardziej odpowiednie? Wybór grupy docelowej jest bardzo ważny w e-commerce. Możesz mieć dużo przypadkowego ruchu na stronie, który przyszedł do Ciebie, ponieważ zaciekawiły go komunikowane rabaty i promocje, ale […]

Czytaj artykuł