Partnerzy
Partnerstwo z SMSAPI niesie ze sobą szereg korzyści, jedną z nich jest współpraca marketingowa. Zobacz, jak działamy wspólnie z zaprzyjaźnionymi firmami. Przeczytaj ciekawe artykuły eksperckie, posłuchaj inspirujących rozmów.
semKRK #15 on-line – 25.09.2020
15 edycja semKRK wyjątkowo odbędzie się on-line. Spotykamy się 25 września (piątek) o godzinie 12:00 na Evenea Live. Na ekranie zobaczycie wystąpienia 9 prelegentów z branży SEM/SEO oraz uroczyste wręczenie nagród semKRK awards.
Czytaj artykułDobrze Ci radzę: Jak skutecznie prowadzić social media dla e-commerce
Czy komunikacja w mediach społecznościowych dla e-commerce powinna być prowadzona w inny sposób niż dla marek, które takowych sklepów nie posiadają?
Czytaj artykułDobrze Ci radzę: Jak spójnie prowadzić komunikację w czym tylko się da
Konsekwencja w komunikacji jest wszystkim. Bez niej nawet niesamowite kreacje są tylko pojedynczymi wystrzałami fajerwerków. Na chwilę zachwycą, ale będą niezrozumiałe i szybko pójdą w zapomnienie. Jak więc zapaść w pamięć i się wyróżnić? Odpalaj fajerwerki regularnie. Trzymaj jakość. Niech okoliczni mieszkańcy wiedzą, kiedy się spodziewać pokazów. Niech przychodzą całymi rodzinami. Niech namawiają znajomych.
Czytaj artykułAudycja Partnerska SMSAPI: Paweł Chybicki z iCEA
SMSAPI i iCEA zacieśniają współpracę! Posłuchaj (lub przeczytaj) pierwszej Audycji Partnerskiej SMSAPI z Pawłem Chybickim – dyrektorem do spraw rozwoju iCEA i dowiedz się więcej na temat korzyści, jakie wynikają z połączenia działań marketingu SMS i SEO.
Czytaj artykułDobrze Ci radzę: Proste rozwiązania skomplikowanych problemów
Osoby o zachowawczym podejściu do rzeczywistości mogą stwierdzić, że skoro e-commerce jeszcze w 2019 stanowił nieco ponad szóstą część wartości całego rynku sprzedaży detalicznej, to wraz z całkowitym odmrożeniem sprzedaży offline należy spodziewać się łatwego i szybkiego powrotu stałego strumienia przychodów. Patrząc z perspektywy społeczeństwa uwięzionego na ponad 2,5 miesiąca wśród czterech ścian, wydaje się […]
Czytaj artykułZawiłości Lejka Sprzedaży – część 2 – Lojalizacja!
W poprzednim wpisie opisywaliśmy podstawowe warstwy klasycznego lejka. Jeśli nie wiesz, czym różni się lejek sprzedaży od lejka konwersji, koniecznie zapoznaj się częścią pierwszą. W części drugiej wychodzimy poza utarte ramy i przedstawiamy kolejne jego warstwy, które powinny być integralną częścią Twojej sprawnie działającej marketingowej maszynerii.
Czytaj artykuł