Partnerzy
Partnerstwo z SMSAPI niesie ze sobą szereg korzyści, jedną z nich jest współpraca marketingowa. Zobacz, jak działamy wspólnie z zaprzyjaźnionymi firmami. Przeczytaj ciekawe artykuły eksperckie, posłuchaj inspirujących rozmów.

Dobrze Ci radzę: Napisz lepszą reklamę w Google Ads niż Twoja konkurencja
Google wymyśliło doskonały system reklamowy: przekaz trafia do użytkownika, który szuka naszego produktu lub usługi w idealnym momencie. Pozostało zadbać tylko o to, aby wspomniany przekaz też był idealny. Z drugiej strony słowo doskonały jest przewrotne: podłączenie do systemu akcyjnego tysięcy konkurujących ze sobą firm to faktycznie handlowy majstersztyk Google. Stąd moja podpowiedź: jeśli chcesz […]
Czytaj artykuł
Audycja Partnerska SMSAPI: Łukasz Jasiński z Call Center Online
Czwarty odcinek Audycji to rozmowa z Łukaszem z Call Center Online. Rozmawiamy o rozproszonych centrach obsługi klienta, automatyzowaniu komunikacji i podnoszeniu efektywności pracy konsultantów. Jak zwykle też mamy coś ekstra dla klientów SMSAPI.
Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Jak branża gastronomiczna zwiększa ilość zamówień dzięki SMS?
Aby utrzymać się w branży gastronomicznej nie wystarczy już tylko być i gotować. Poznaj sposoby na powrót klienta do lokalu.
Czytaj artykuł
Co lubią MiŚ-e? Czyli szkolenie online z promocji firmy w internecie
Promocja marki w internecie może przytłaczać zakresem działań oraz ilości niezbędnej specjalistycznej wiedzy. Dlatego, wraz 6 partnerami z branży, zapraszamy na szkolenie online, podczas którego przedstawimy, jak wykorzystywać narzędzia marketingu, obsługi klienta i e-commerce, tak aby zwiększać obroty firmy. Co lubią MiŚ-e? odbędzie się 22 kwietnia. Event przeznaczony jest dla Małych i Średnich firm oraz […]
Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Obsługuj mądrze, a będziesz miał dobrze, czyli o Customer Service
Powiedzieć że rok rok 2020 w biznesie obrócił świat do góry nogami, to jak nie powiedzieć nic. Zarówno przedsiębiorcy jak i pracownicy obudzili się w zupełnie nowej rzeczywistości i niestety nie wszyscy poradzili sobie z tymi zawirowaniami wystarczająco dobrze.
Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Jak zwiększyć potencjał wyszukiwawczy serwisu?
Adres strony internetowej jest też adresem firmy w internecie. Miejscem, do którego właściciel firmy zaprasza swoich klientów. Jeśli masz customer journey, to wiesz już, że droga od intencji do kupienia może być zawiła. Jednak już sam fakt, że konsumenci zaczynają zakupy od wyszukiwarki, jest wystarczającym powodem, by zadbać o potencjał wyszukiwawczy serwisu.
Czytaj artykuł