Zobacz i posłuchaj prezentacji Łukasza Hardka z Thulium na temat mądrego podejścia do komunikacji z konsumentem. Dowiedz się, jak pandemia wpłynęła na kontakt z klientami, co oznacza przejście biznesu do sieci z perspektywy biura obsługi klienta.
Zobacz prezentację: Obsługa klienta? A na co to komu?
Na skróty:
- Jak pandemia wpłynęła na komunikację z konsumentami?
- Przejście biznesu do sieci
- Narzędzia obsługi klienta
- System do obsługi klienta
- Chatboty w contact center
Więcej materiałów
Koniecznie zobacz także Live z Łukaszem (ponad godzina), podczas którego uzupełnia kwestie poruszone podczas prezentacji. Podczas sesji pytań i odpowiedzi wyjaśniamy większość problematycznych zagadnień związanych z funkcjonowanie działu BOK w dobie pracy zdalnej.
Grupa codziennego wsparcia biznesowego
Jeżeli masz jakiekolwiek dalsze pytania, to zapraszamy do dołączenia do naszej Grupy codziennego wsparcia biznesowego, na której odbył się powyższy Live. Spotkasz tam Łukasza, jak i wielu innych polskich specjalistów z branży marketingu, e-commerce, obsługi klienta, SEO i innych.
Kilka słów o Łukaszu Hardku
Łukasz Hardek od ponad 13 lat jest związany z branżą internetową z czego 7 w firmach oferujących usługi w modelu SAAS. Obecnie pełni rolę Customer Success Coordinator w firmie Thulium, posiadającej jedno z najlepszych na rynku narzędzi wspierających obsługę klienta, gdzie odpowiada za rozwój obecnych klientów i wsparcie Działu Obsługi.
Szkolenie online Co Lubią MiŚ-e?
Powyższe wystąpienie jest częścią szkolenia online dla małych i średnich firm Co lubią MiŚ-e?, które odbyło online się 22 kwietnia 2021. Podczas eventu wystąpiło 6 ekspertów-praktyków, każdy zaprezentował inny aspekt skutecznego i przynoszącego zwroty marketingu internetowego.