Blog SMSAPI

Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce

Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.

Komunikacja SMS w branży e-commerce: „Chcemy być bliżej naszych klientów”

Komunikacja SMS w branży e-commerce: „Chcemy być bliżej naszych klientów”

Z Maciejem Marchwickim, z-cą Dyrektora Sprzedaży Elektronicznej w sklepach internetowych Electroworld, Mix electronics, zadowolenie.pl i ElectroWorld, rozmawiamy o procesach komunikacji SMS-owej w branży e-commerce. Zapraszamy do lektury wywiadu.

Czytaj artykuł
SMS jako wsparcie komunikacji wewnętrznej – wywiad z COO GROUPON

SMS jako wsparcie komunikacji wewnętrznej – wywiad z COO GROUPON

Na temat możliwości zastosowania mobilnej komunikacji w strukturze firmy oraz wsparcia, jakie SMS stanowi dla innych kanałów informacyjnych rozmawiamy z Andrzejem Morawskim, COO & Co-founder Groupon Poland.

Czytaj artykuł
Powiadomienia SMS poprawiają jakość obsługi klienta w e-commerce (wywiad)

Powiadomienia SMS poprawiają jakość obsługi klienta w e-commerce (wywiad)

Na temat możliwości zastosowania powiadomień SMS, korzyści wynikających z uaktywnienia tego kanału komunikacji oraz budowania relacji z e-klientami rozmawiamy z Tomaszem Kozłowskim, wiceprezesem zarządu MixMedia. Zapraszamy do lektury wywiadu.

Czytaj artykuł
Storytelling w komunikacji mobilnej: czy SMS-em można opowiedzieć historię?

Storytelling w komunikacji mobilnej: czy SMS-em można opowiedzieć historię?

Wysłuchawszy wystąpienia Pawła Tkaczyka na wrocławskiej konferencji Startup Marketing zadaliśmy sobie pytanie: czy 160 jest wystarczające by przekazać coś więcej niż ofertę? Jak obudować markę wartościami, które pozwolą wyróżnić ją spośród konkurencji?

Czytaj artykuł