Blog SMSAPI
Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce
Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.
SMS w ochronie zdrowia – „Kiedy czas ma kluczowe znaczenie…”
Tym razem bierzemy pod lupę zastosowanie SMS-ów poza sferą działań marketingowych i PR - gdy stawką jest bezpieczeństwo i komfort życia ludzi chorych i niepełnosprawnych.
Czytaj artykuł„W poszukiwaniu złotego środka…” – Rafael Moucka o marketingu SMS
Nad skutecznością zastosowania krótkich wiadomości tekstowych w wielokanałowych kreacjach interaktywnych oraz możliwością łączenia świata on-line z rzeczywistością off-line, zastanawiamy się wspólnie z Rafaelem Moucka, Prezesem Zarządu Agencji Interaktywnej Positive Power.
Czytaj artykułKomunikacja SMS w branży e-commerce: „Chcemy być bliżej naszych klientów”
Z Maciejem Marchwickim, z-cą Dyrektora Sprzedaży Elektronicznej w sklepach internetowych Electroworld, Mix electronics, zadowolenie.pl i ElectroWorld, rozmawiamy o procesach komunikacji SMS-owej w branży e-commerce. Zapraszamy do lektury wywiadu.
Czytaj artykułSMS jako wsparcie komunikacji wewnętrznej – wywiad z COO GROUPON
Na temat możliwości zastosowania mobilnej komunikacji w strukturze firmy oraz wsparcia, jakie SMS stanowi dla innych kanałów informacyjnych rozmawiamy z Andrzejem Morawskim, COO & Co-founder Groupon Poland.
Czytaj artykułPowiadomienia SMS poprawiają jakość obsługi klienta w e-commerce (wywiad)
Na temat możliwości zastosowania powiadomień SMS, korzyści wynikających z uaktywnienia tego kanału komunikacji oraz budowania relacji z e-klientami rozmawiamy z Tomaszem Kozłowskim, wiceprezesem zarządu MixMedia. Zapraszamy do lektury wywiadu.
Czytaj artykułStorytelling w komunikacji mobilnej: czy SMS-em można opowiedzieć historię?
Wysłuchawszy wystąpienia Pawła Tkaczyka na wrocławskiej konferencji Startup Marketing zadaliśmy sobie pytanie: czy 160 jest wystarczające by przekazać coś więcej niż ofertę? Jak obudować markę wartościami, które pozwolą wyróżnić ją spośród konkurencji?
Czytaj artykuł