Blog SMSAPI

Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce

Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.

Budowanie relacji za pomocą SMS – rozmowa z przedstawicielami systemów CRM

Budowanie relacji za pomocą SMS – rozmowa z przedstawicielami systemów CRM

Powiadomienia SMS w e-sklepach oraz m-kupony ze zniżkami wysyłane bezpośrednio na telefon komórkowy to zagadnienie bardzo dobrze znane zarówno w e-commerce, jak i w branży marketingowej. Tymczasem SMS-y mają jeszcze wiele innych zastosowań, dlatego też w kwietniowym wywiadzie przybliżamy jeden z nich. 

Czytaj artykuł
Od wyboru narzędzi po spójne komunikaty

Od wyboru narzędzi po spójne komunikaty

Z Aleksandrą Berezecką, dyrektor ds. projektów i marketingu w agencji Zjednoczenie.com, rozmawiamy o efektywnych kampaniach sprzedażowych z wykorzystaniem m.in. social media i krótkich wiadomości tekstowych. Pytamy także o wyzwania, jakie spotykają na swojej drodze agencje interaktywne, decydując się na wdrożenie kanału mobilnego w swoich projektach.

Czytaj artykuł
Mamy do czynienia z prawdziwą rewolucją marketingową w SALESmanago

Mamy do czynienia z prawdziwą rewolucją marketingową w SALESmanago

Rozmawiamy o prawdopodobnych kierunkach rozwoju kampanii mailingowych i SMS-owych oraz o sztuce tworzenia spersonalizowanego dialogu z klientem.

Czytaj artykuł
Z SMS-em bezpiecznie jak w banku – autoryzacja SMS transakcji (wywiad)

Z SMS-em bezpiecznie jak w banku – autoryzacja SMS transakcji (wywiad)

Tym razem mamy przyjemność zadać kilka pytań Pawłowi Podlasińskiemu, Głównemu Informatykowi w Walutomat.pl, który opowiada o wykorzystaniu krótkich wiadomości tekstowych w celu zapewnienie bezpieczeństwa transakcji użytkownikom serwisu.

Czytaj artykuł
SMS w ochronie zdrowia – „Kiedy czas ma kluczowe znaczenie…”

SMS w ochronie zdrowia – „Kiedy czas ma kluczowe znaczenie…”

Tym razem bierzemy pod lupę zastosowanie SMS-ów poza sferą działań marketingowych i PR - gdy stawką jest bezpieczeństwo i komfort życia ludzi chorych i niepełnosprawnych.

Czytaj artykuł
„W poszukiwaniu złotego środka…” – Rafael Moucka o marketingu SMS

„W poszukiwaniu złotego środka…” – Rafael Moucka o marketingu SMS

Nad skutecznością zastosowania krótkich wiadomości tekstowych w wielokanałowych kreacjach interaktywnych oraz możliwością łączenia świata on-line z rzeczywistością off-line, zastanawiamy się wspólnie z Rafaelem Moucka, Prezesem Zarządu Agencji Interaktywnej Positive Power.

Czytaj artykuł