Blog SMSAPI
Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce
Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.
Marketing SMS w Twojej branży – akcje społeczne i charytatywne, organizacje pozarządowe
W kolejnej, ósmej już, części naszego cyklu poświęconemu wykorzystywaniu komunikacji SMS w różnych branżach, odejdziemy nieco od tematów stricte biznesowych. Tym razem skupimy się na wymianie informacji w organizacjach pozarządowych oraz podczas dużych akcji społecznych. W naszym poradniku przedstawimy rozwiązania ułatwiające organizację dużej imprezy oraz sposoby na wykorzystanie wiadomości SMS w fundacji non-profit.
Czytaj artykułInfografika: Marketing SMS w liczbach
Infografika SMSAPI pt. "Marketing SMS w liczbach".
Czytaj artykułMarketing SMS w Twojej branży – siłownie i kluby fitness
Polski rynek siłowni i klubów fitness w ciągu kilku ostatnich lat zasadniczo zmienił swoje oblicze. Mało higieniczne i estetyczne miejsca zostały zastąpione przez eleganckie i czyste kluby z obszerną ofertą zajęć, opieką trenerów i dietetyków. W ten sposób otworzyły się na szersze grono klientów, a co za tym idzie zaczęły korzystać z szerokiego asortymentu narzędzi marketingowych, w tym […]
Czytaj artykułPersonalizacja treści wiadomości SMS (poradnik)
W poniższym artykule pokażemy, jak w prosty sposób wprowadzić i wykorzystać parametry np. płci, miejsca zamieszkania czy wieku w swoich wysyłkach SMS, aby ich skuteczność wzrosła.
Czytaj artykułDodatkowe korzyści w marketingu SMS – rozmowa z Ewą Hage
Z Ewą Hage, Project Managerem z Laurens Coster rozmawiamy o wysyłce SMS, programach lojalnościowych i prognozach na przyszłość.
Czytaj artykułWiadomości SMS w inbound marketingu
Inbound marketing to obok outbound marketingu, jedna z najpopularnieszych form reklamy. Od pozostałych odróżnia go bardziej pasywny charakter – to klient ma przyjść i zapytać o ofertę. Poznaj marketing oparty na budowaniu zaangażowania i zbieraniu wartościowych leadów sprzedażowych.
Czytaj artykuł