Blog SMSAPI

Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce

Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.

Marketing SMS w Twojej branży – akcje społeczne i charytatywne, organizacje pozarządowe

Marketing SMS w Twojej branży – akcje społeczne i charytatywne, organizacje pozarządowe

W kolejnej, ósmej już, części naszego cyklu poświęconemu wykorzystywaniu komunikacji SMS w różnych branżach, odejdziemy nieco od tematów stricte biznesowych. Tym razem skupimy się na wymianie informacji w organizacjach pozarządowych oraz podczas dużych akcji społecznych. W naszym poradniku przedstawimy rozwiązania ułatwiające organizację dużej imprezy oraz sposoby na wykorzystanie wiadomości SMS w fundacji non-profit.

Czytaj artykuł
Infografika: Marketing SMS w liczbach

Infografika: Marketing SMS w liczbach

Infografika SMSAPI pt. "Marketing SMS w liczbach".

Czytaj artykuł
Marketing SMS w Twojej branży – siłownie i kluby fitness

Marketing SMS w Twojej branży – siłownie i kluby fitness

Polski rynek siłowni i klubów fitness w ciągu kilku ostatnich lat zasadniczo zmienił swoje oblicze. Mało higieniczne i estetyczne miejsca zostały zastąpione przez eleganckie i czyste kluby z obszerną ofertą zajęć, opieką trenerów i dietetyków. W ten sposób otworzyły się na szersze grono klientów, a co za tym idzie zaczęły korzystać z szerokiego asortymentu narzędzi marketingowych, w tym […]

Czytaj artykuł
Personalizacja treści wiadomości SMS (poradnik)

Personalizacja treści wiadomości SMS (poradnik)

W poniższym artykule pokażemy, jak w prosty sposób wprowadzić i wykorzystać parametry np. płci, miejsca zamieszkania czy wieku w swoich wysyłkach SMS, aby ich skuteczność wzrosła.

Czytaj artykuł
Dodatkowe korzyści w marketingu SMS – rozmowa z Ewą Hage

Dodatkowe korzyści w marketingu SMS – rozmowa z Ewą Hage

Z Ewą Hage, Project Managerem z Laurens Coster rozmawiamy o wysyłce SMS, programach lojalnościowych i prognozach na przyszłość.

Czytaj artykuł
Wiadomości SMS w inbound marketingu

Wiadomości SMS w inbound marketingu

Inbound marketing to obok outbound marketingu, jedna z najpopularnieszych form reklamy. Od pozostałych odróżnia go bardziej pasywny charakter – to klient ma przyjść i zapytać o ofertę. Poznaj marketing oparty na budowaniu zaangażowania i zbieraniu wartościowych leadów sprzedażowych.

Czytaj artykuł