Blog SMSAPI
Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce
Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.
Real Time Marketing (RTM) od podstaw
W sieci wszyscy działamy i reagujemy w czasie rzeczywistym. Wykorzystuje to Real Time Marketing, czyli komunikacja z klientami odwołująca do bieżących wydarzeń. Jeśli jeszcze nie znasz tego terminu – przeczytaj nasz tekst i poznaj podstawy RTM.
Czytaj artykułMarketing SMS w Twojej branży – ubezpieczenia
Ta poradnika SMS w Twojej branży poświęcona jest wiadomościom SMS w branży ubezpieczeń. Przeczytaj i dowiedz się, w jaki sposób usprawnić działanie komunikacji w firmie. Poznaj praktyczne metody wykorzystania wiadomości tekstowych w branży ubezpieczeń.
Czytaj artykułMarketing SMS w Twojej branży – akcje społeczne i charytatywne, organizacje pozarządowe
W kolejnej, ósmej już, części naszego cyklu poświęconemu wykorzystywaniu komunikacji SMS w różnych branżach, odejdziemy nieco od tematów stricte biznesowych. Tym razem skupimy się na wymianie informacji w organizacjach pozarządowych oraz podczas dużych akcji społecznych. W naszym poradniku przedstawimy rozwiązania ułatwiające organizację dużej imprezy oraz sposoby na wykorzystanie wiadomości SMS w fundacji non-profit.
Czytaj artykułInfografika: Marketing SMS w liczbach
Infografika SMSAPI pt. "Marketing SMS w liczbach".
Czytaj artykułMarketing SMS w Twojej branży – siłownie i kluby fitness
Polski rynek siłowni i klubów fitness w ciągu kilku ostatnich lat zasadniczo zmienił swoje oblicze. Mało higieniczne i estetyczne miejsca zostały zastąpione przez eleganckie i czyste kluby z obszerną ofertą zajęć, opieką trenerów i dietetyków. W ten sposób otworzyły się na szersze grono klientów, a co za tym idzie zaczęły korzystać z szerokiego asortymentu narzędzi marketingowych, w tym […]
Czytaj artykułPersonalizacja treści wiadomości SMS (poradnik)
W poniższym artykule pokażemy, jak w prosty sposób wprowadzić i wykorzystać parametry np. płci, miejsca zamieszkania czy wieku w swoich wysyłkach SMS, aby ich skuteczność wzrosła.
Czytaj artykuł