Blog SMSAPI
Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce
Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.
Marketing SMS w Twojej branży – hotele, hostele, resorty
Komunikacja hoteli, kurortów i ośrodków wypoczynkowych z klientami uległa zmianie. Telefon komórkowy stał się podstawowym narzędziem, za pomocą którego goście rezerwują, kontaktują się z obsługą i zarządzają swoimi planami wypoczynkowymi. Dlatego przedstawiamy kilka metod angażowania i wykorzystania SMS-ów w branży hotelarskiej.
Czytaj artykułMarketing SMS w Twojej branży – firmy przewozowe i transportowe
W trzynastej części zajmiemy się wykorzystaniem komunikacji SMS w branży transportowej. Całość — nietypowo dla naszego cyklu — będzie miała formę wywiadu z Patrykiem Sawickim Kierownikiem Działu Obsługi Klienta i Administratorem Sieci w PlusBus (dawniej Podlasie-EXPRESS). Przeczytaj, jak wykorzystać wiadomości SMS w firmach transportowych.
Czytaj artykułMobile Silesia #5 o mobile 320 metrów pod ziemią (relacja)
Za nami 5 edycja Mobile Silesia – największej imprezy poświęconej technologiom mobilnym na Śląsku. Świetni goście, nietypowe, jak na konferencję, miejsce i wysoka frekwencja, dlatego cieszymy się, że smsapi.pl jest jej organizatorem i pomysłodawcą.
Czytaj artykułPodsumowanie roku 2014 w SMSAPI (infografika)
Ubiegły rok był dla nas szczególnie udany. Od początku naszej historii odnotowaliśmy największy wzrost, zarówno w liczbie wysłanych SMS-ów, jak i obrotów firmy.
Czytaj artykułWykorzystanie komunikacji SMS w promocji aplikacji mobilnych
Komunikatory internetowe i smartfony doprowadzą do końca epokę SMS-ów? Nie zapowiada się. Obie formy komunikacji mogą się świetnie uzupełniać, a doskonałym tego przykładem jest promocja aplikacji mobilnych.
Czytaj artykułGeotargetowanie SMS od podstaw
Wiesz, gdzie znajdują się Twoi klienci, ale nie wiesz jak do nich dotrzeć? Dowiedz się więcej o usłudze geotargetowania i dostarczaj swoje wiadomości na numery znajdujące się w bezpośrednim otoczeniu Twojej firmy.
Czytaj artykuł