Blog SMSAPI

Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce

Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.

Jakiej komunikacji oczekują polscy konsumenci? Raport 2018

Jakiej komunikacji oczekują polscy konsumenci? Raport 2018

Czy polskie firmy mówią językiem, który odpowiada ich klientom? Co jest najważniejsze w kontaktach biznes-konsument? Jakie kanały komunikacji są najbardziej preferowane przez Polaków? Te i wiele innych pytań zadaliśmy w badaniu konsumenckim przeprowadzonym we współpracy z agencją badawczą BioStat Sp. z o.o. Pora na szybkie podsumowanie tego, o czym przeczytasz w 40-stronicowym raporcie SMSAPI za […]

Czytaj artykuł
Jak działa marketing SMS w Gino Rossi?

Jak działa marketing SMS w Gino Rossi?

Co jest najważniejsze w marketingu SMS? Z pewnością należy pamiętać o odpowiednim przygotowaniu treści, dopasowaniu do grupy odbiorczej i poszanowaniu preferencji i prywatności klientów. Krótko mówiąc – stosować się do zasad content i permission marketingu. Komunikacja SMS stosowana przez firmę Gino Rossi udowadnia jak istotne jest prowadzenie konsekwentnych i przemyślanych działań marketingowych łączących kilka kanałów.

Czytaj artykuł
Wyrusz z nami w podróż po świecie e-commerce

Wyrusz z nami w podróż po świecie e-commerce

Z roku na rok coraz więcej polskich internautów kupuje w sieci – wynika z badania przeprowadzonego przez Gemius. Całodobowa dostępność e-sklepów, wygoda czy niższe ceny od tych w sklepach stacjonarnych to tylko kilka z przyczyn, z których Polacy pokochali zakupy online. Z kolei osoby z branży e-commerce starają się coraz bardziej profesjonalnie podchodzić do promocji […]

Czytaj artykuł
10 pytań do Katarzyny, Customer Care Team Leader

10 pytań do Katarzyny, Customer Care Team Leader

W codziennej pracy idzie krok w krok z empatią. Razem ze swoim zespołem sprawia, że doświadczenie Klientów SMSAPI przekracza ich oczekiwania i wywołuje „efekt WOW!”. Odpowiada na wszystkie pytania, doradza i zapewnia szybką i spójną obsługę klienta. O tym, jak BOK sprawia, że użytkownicy platformy czują się zaopiekowani, znają wszystkie funkcje i jak radzą sobie […]

Czytaj artykuł
Zintegruj się! Czyli… razem z FastTony.es pomagamy zdobyć numer klienta

Zintegruj się! Czyli… razem z FastTony.es pomagamy zdobyć numer klienta

Klient czasem sam chce zostawić nam swoje dane. Zazwyczaj wtedy, gdy otrzymuje w zamian coś wartościowego. Możliwości na zainteresowanie klienta jest wiele: kupon rabatowy, darmowy poradnik czy jakościowy content, do którego można uzyskać dostęp poprzez zapisanie się na newsletter. Doskonałym źródłem tego typu leadów jest format stworzony przez Facebooka – Lead Ads. Jego mechanika rodzi […]

Czytaj artykuł
Hasło: SMS. Wiadomość tekstowa jako element uwierzytelniania wieloskładnikowego

Hasło: SMS. Wiadomość tekstowa jako element uwierzytelniania wieloskładnikowego

Na czym polega metoda wieloczynnikowego uwierzytelniania (MFA - Multi-factor Authentication)? Jakie czynniki wykorzystać, aby skutecznie chronić dane użytkowników?

Czytaj artykuł