Blog SMSAPI
Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce
Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.
Przygoda w górach — Ustroń 2019 (galeria zdjęć)
Lipiec zaczęliśmy z przytupem integrując się w Ustroniu. Spędziliśmy cały dzień na stokach Nowej Osady jeżdżąc, wspinając się, zjeżdżając, strzelając i walcząc o miejsca na podium. Wieczorem natomiast świętowaliśmy kolejny rok w SMSAPI, ale co dzieje się nad Wisłą, zostaje nad Wisłą. Zobacz fotogalerię z naszego wypadu w góry!
Czytaj artykułMarketing SMS w Twojej branży – RTV i AGD
W trzeciej części naszego poradnika skupimy się na branży RTV i AGD, czyli rynku, na którym panuje ogromna konkurencja. Poza ceną, firmy bowiem prześcigają się także w dziedzinie obsługi klienta. Jeśli jesteś właścicielem sklepu internetowego (lub e-commerce jest dla Ciebie kolejnym kanałem sprzedaży produktów), to wiesz jak ważne jest, aby Twój klient cały czas znał […]
Czytaj artykułPolacy o komunikacji z urzędami i instytucjami publicznymi (raport)
Jakiej komunikacji oczekują Polacy w kontaktach z urzędem? Dlaczego bezpośrednia komunikacja może rozwiązać niektóre z codziennych problemów polskich miast i wsi? Na te i inne pytania odpowiadamy w nowym raporcie opracowanym na podstawie badanie przeprowadzonego przez Biostat. Sprawdzamy też, czy, jak często i o czym chcielibyśmy być informowani za pomocą wiadomości tekstowych.
Czytaj artykułAngażujące konkursy SMS na przykładzie eventów Arkana Cosmetics
Jak wykorzystać odbiór SMS do budowania zaangażowania podczas eventów?
Czytaj artykułProblemy techniczne – najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Natrafiłeś na problem, którego nie możesz rozwiązać samemu? Masz wątpliwości, co oznacza komunikat systemowy? Sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań dotyczących kwestii technicznych. Odpowiada nasz dział wsparcia technicznego.
Czytaj artykułJak sprzedać porzucony koszyk w sklepie internetowym lub aplikacji?
Wydajesz pieniądze na pozyskanie leada, przesuwasz go w dół lejka sprzedażowego, utrzymujesz zaangażowanie. Jednak na sam koniec, tuż po dodaniu produktów do koszyka, Twój niedoszły klient zamyka kartę przeglądarki. Brzmi znajomo? Podpowiadamy, dlaczego warto wypróbować nowe narzędzia pomagające w dokończeniu transakcji.
Czytaj artykuł