Blog SMSAPI
Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce
Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.
WhatsApp Business API – co to jest i jak wykorzystać nowy kanał komunikacji dla firm?
Poznaj rozwiązanie WhatsApp Business API, które pozwoli Ci rozszerzyć i ulepszyć komunikację firmy o kanał WhatsApp. Przeczytaj, jak rozmawiać ze swoimi klientami przy pomocy jednego z najbardziej popularnych komunikatorów na Świecie.
Czytaj artykułDobrze Ci radzę: Jak spójnie prowadzić komunikację w czym tylko się da
Konsekwencja w komunikacji jest wszystkim. Bez niej nawet niesamowite kreacje są tylko pojedynczymi wystrzałami fajerwerków. Na chwilę zachwycą, ale będą niezrozumiałe i szybko pójdą w zapomnienie. Jak więc zapaść w pamięć i się wyróżnić? Odpalaj fajerwerki regularnie. Trzymaj jakość. Niech okoliczni mieszkańcy wiedzą, kiedy się spodziewać pokazów. Niech przychodzą całymi rodzinami. Niech namawiają znajomych.
Czytaj artykułAudycja Partnerska SMSAPI: Paweł Chybicki z iCEA
SMSAPI i iCEA zacieśniają współpracę! Posłuchaj (lub przeczytaj) pierwszej Audycji Partnerskiej SMSAPI z Pawłem Chybickim – dyrektorem do spraw rozwoju iCEA i dowiedz się więcej na temat korzyści, jakie wynikają z połączenia działań marketingu SMS i SEO.
Czytaj artykułDobrze Ci radzę: Proste rozwiązania skomplikowanych problemów
Osoby o zachowawczym podejściu do rzeczywistości mogą stwierdzić, że skoro e-commerce jeszcze w 2019 stanowił nieco ponad szóstą część wartości całego rynku sprzedaży detalicznej, to wraz z całkowitym odmrożeniem sprzedaży offline należy spodziewać się łatwego i szybkiego powrotu stałego strumienia przychodów. Patrząc z perspektywy społeczeństwa uwięzionego na ponad 2,5 miesiąca wśród czterech ścian, wydaje się […]
Czytaj artykułAplikacja mobilna SMSAPI już dostępna na Google Play i App Store
Odświeżyliśmy naszą aplikację mobilną do obsługi wysyłek SMS! Nowa wersja jest już dostępna na Google Play oraz App Store. Aktualizacja, tak jak sama aplikacja, jest darmowa. Sprawdź, co zmieniliśmy i jak wykorzystasz nowe funkcje!
Czytaj artykuł#BackToBusiness, czyli SMS do klientów sklepu otwierającego się po zakazie
Zamierzasz w najbliższym czasie z powrotem otworzyć sklep lub lokal usługowy? Swobodny przepływ wiarygodnych informacji na temat funkcjonowania biznesu jest teraz ważniejszy niż kiedykolwiek. Twoi stali, potencjalni i przyszli klienci powinni wiedzieć, w jaki sposób zadbać o bezpieczeństwo i zdrowie, nie tylko na terenie Twojego lokalu. W tym celu najlepiej wykorzystać sprawdzone metody bezpośredniej komunikacji.
Czytaj artykuł