Blog SMSAPI
Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce
Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.
Zrób to sam #02 – Konfiguracja konta SMSAPI (poradnik wideo)
Witamy w kolejnej części poradnika SMSAPI Zrób to sam! W tym odcinku dowiesz się, jak najszybciej skonfigurować ustawienia swojego konta i zacząć z niego korzystać.
Czytaj artykułPoznaj agendę stoiska SMSAPI na Infoshare 2020 Online
Infoshare 2020 startuje już w środę, 23 września! Całość wydarzenia dostępna jest online. Już dzisiaj poznaj agendę stoiska SMSAPI. Przygotowaliśmy dla Ciebie 6 dni wypełnionych rozmowami z naszymi pracownikami i klientami, warsztatami, prezentacjami i sesjami pytań i odpowiedzi. Zobacz harmonogram i nie przegap żadnego z 28 wydarzeń.
Czytaj artykułZrób to sam #01 – Jak utworzyć konto testowe? (poradnik wideo)
Witaj w naszej nowej serii poradników SMSAPI Zrób to sam! W pierwszej części pokażemy Ci, jak założyć konto testowe w SMSAPI.
Czytaj artykułO budowaniu relacji na lata – wywiad z Tomaszem Józwowiczem z Infoshare
Konferencja Infoshare wpisała się na stałe do polskiego kalendarza imprez z branży nowych technologii. Ten rok jest wyjątkowy i z racji tego, że od lat wspieramy wydarzenie postanowiliśmy porozmawiać z Tomaszem Józwowiczem. Trzymając się hasła imprezy „Share what is worthy”, Head of Partner Relations odpowiada na pytania dotyczące początków konferencji, tegorocznej edycji i wyzwań, jakie […]
Czytaj artykułJak zintegrować marketing SMS z platformą e-commerce?
Webowa wersja Panelu Klienta SMSAPI jest dobra na początek, jednak wraz z rozwojem Twojego biznesu będziesz chciał zautomatyzować proces masowej wysyłki SMS-ów. Komunikacja zintegrowana ze wszystimi platformami, z których korzysta marka to standard. Dlatego nasz moduł masowej wysyłki można łatwo połączyć z najpopularniejszymi serwisami wspierającymi e-handel. Zobacz krótki przegląd najczęściej wybieranych integracji SMSAPI.
Czytaj artykułDobrze Ci radzę: Jak skutecznie prowadzić social media dla e-commerce
Czy komunikacja w mediach społecznościowych dla e-commerce powinna być prowadzona w inny sposób niż dla marek, które takowych sklepów nie posiadają?
Czytaj artykuł