Blog SMSAPI
Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce
Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.
Dobrze Ci radzę: Jak wykorzystać dane i marketing automation w e-commerce?
Wszystkie e-commersy generują dane o swoich użytkownikach oraz klientach, ale nie wszystkie potrafią z tych danych odpowiednio korzystać, by zwiększać sprzedaż. Czy w swoim biznesie używasz platformy do multichannel marketing automation, a jeśli tak – to czy wiesz, jak umiejętnie napędzać ją wiedzą uzyskaną z tych danych? Zanim zlecisz kolejną kosztowną kampanię w Internecie, przeczytaj […]
Czytaj artykułPrawne aspekty marketingu SMS
Coraz częściej otrzymuję od naszych klientów pytania dotyczące aspektów prawnych prowadzenia kampanii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi marketingu SMS. Wynika to na pewno z profesjonalizacji działań marketerów, ale również z tego, że w ostatnim czasie byliśmy świadkami wielu zmian prawnych w tym zakresie.
Czytaj artykułAPI SMSAPI od podstaw – poradnik programisty #01
Zaczynasz pracę z API SMSAPI? Przeczytaj pierwszą część poradnika programisty i przejdź przez pięć kroków do pierwszej wysyłki SMS po API.
Czytaj artykułZrób to sam #03 – Panel Klienta SMSAPI (poradnik wideo)
Witaj w kolejnej części poradnika SMSAPI Zrób to sam! W tej części oprowadzimy Cię po Panelu Klienta SMSAPI.
Czytaj artykułIntegracja z Sky-Shop – powiadomienia SMS dla sklepu internetowego
Zobacz, jak wysyłać powiadomienia SMS ze sklepu internetowego postawionego w systemie e-commerce Sky-Shop. Przeczytaj instrukcje krok po kroku wyjaśniające konfigurację konta, uruchomienie integracji, personalizację treści wiadomości i pierwszą wysyłkę.
Czytaj artykułiQueue – system zarządzania odbiorem biletów z autoryzacją SMS
Choć komunikacja SMS kojarzy się głównie z rozwiązaniami biznesowymi, to raz na jakiś czas zdarzają się ciekawe wyjątki. Jednym z nich jest projekt iQueue stworzony przez grupę studentów z Portugalii. Ich aplikacja rozwiązuje problemy związane z zarządzaniem odbiorami biletów. Rozwiązanie jest w pełni przyjazne środowisku i nastawione na użytkowników korzystających z telefonów komórkowych, dlatego jako […]
Czytaj artykuł