Blog SMSAPI

Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce

Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.

Prawne aspekty marketingu SMS

Prawne aspekty marketingu SMS

Coraz częściej otrzymuję od naszych klientów pytania dotyczące aspektów prawnych prowadzenia kampanii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi marketingu SMS. Wynika to na pewno z profesjonalizacji działań marketerów, ale również z tego, że w ostatnim czasie byliśmy świadkami wielu zmian prawnych w tym zakresie.

Czytaj artykuł
API SMSAPI od podstaw – poradnik programisty #01

API SMSAPI od podstaw – poradnik programisty #01

Zaczynasz pracę z API SMSAPI? Przeczytaj pierwszą część poradnika programisty i przejdź przez pięć kroków do pierwszej wysyłki SMS po API.

Czytaj artykuł
Zrób to sam #03 – Panel Klienta SMSAPI (poradnik wideo)

Zrób to sam #03 – Panel Klienta SMSAPI (poradnik wideo)

Witaj w kolejnej części poradnika SMSAPI Zrób to sam! W tej części oprowadzimy Cię po Panelu Klienta SMSAPI.

Czytaj artykuł
Integracja z Sky-Shop – powiadomienia SMS dla sklepu internetowego

Integracja z Sky-Shop – powiadomienia SMS dla sklepu internetowego

Zobacz, jak wysyłać powiadomienia SMS ze sklepu internetowego postawionego w systemie e-commerce Sky-Shop. Przeczytaj instrukcje krok po kroku wyjaśniające konfigurację konta, uruchomienie integracji, personalizację treści wiadomości i pierwszą wysyłkę.

Czytaj artykuł
iQueue – system zarządzania odbiorem biletów z autoryzacją SMS

iQueue – system zarządzania odbiorem biletów z autoryzacją SMS

Choć komunikacja SMS kojarzy się głównie z rozwiązaniami biznesowymi, to raz na jakiś czas zdarzają się ciekawe wyjątki. Jednym z nich jest projekt iQueue stworzony przez grupę studentów z Portugalii. Ich aplikacja rozwiązuje problemy związane z zarządzaniem odbiorami biletów. Rozwiązanie jest w pełni przyjazne środowisku i nastawione na użytkowników korzystających z telefonów komórkowych, dlatego jako […]

Czytaj artykuł
10 pytań do Jakuba Kluza, Product & Frontend Managera

10 pytań do Jakuba Kluza, Product & Frontend Managera

Product & Frontend Manager powinien posiadać obycie techniczne, umiejętność poprawnego osądu sytuacji i potrzeb, ale przede wszystkim rzeczowej rozmowy. Jakub Kluz tłumaczy, dlaczego właśnie dialog to podstawowe narzędzie jego codziennej pracy. Skupiamy się zatem na sposobach znajdywania kompromisów i wypracowywaniu wspólnej drogi, którą ma podążać platforma SMSAPI. Zapraszamy na wywiad 10 Pytań do Jakuba Kluza!

Czytaj artykuł