Blog SMSAPI

Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce

Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.

10 pytań do Kazimierza Znojka, Lead Network Operations Center

10 pytań do Kazimierza Znojka, Lead Network Operations Center

Powstały we wrześniu 2019 Network Operations Center, w skrócie NOC, zajmuje się całodobowym monitorowaniem poprawnego działania usług SMSAPI i innych platform Grupy LINK Mobility. Nasz najnowszy dział prowadzi Kazimierz Znojek, którego zapytaliśmy, jak wygląda praca na nocnej zmianie, z jakimi wyzwaniami mierzy się jego zespół i… jaki jest najlepszy sposób na bezsenność.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Jak zwiększyć potencjał wyszukiwawczy serwisu?

Dobrze Ci radzę: Jak zwiększyć potencjał wyszukiwawczy serwisu?

Adres strony internetowej jest też adresem firmy w internecie. Miejscem, do którego właściciel firmy zaprasza swoich klientów. Jeśli masz customer journey, to wiesz już, że droga od intencji do kupienia może być zawiła. Jednak już sam fakt, że konsumenci zaczynają zakupy od wyszukiwarki, jest wystarczającym powodem, by zadbać o potencjał wyszukiwawczy serwisu.

Czytaj artykuł
Zrób to sam #12 – Zarządzanie użytkownikami konta (poradnik wideo)

Zrób to sam #12 – Zarządzanie użytkownikami konta (poradnik wideo)

Witaj w kolejnej części poradnika SMSAPI Zrób to sam. W tej części dowiesz się jak zarządzać użytkownikami Twojego konta w panelu SMSAPI.

Czytaj artykuł
Zrób to sam #11 – Generowanie raportów z wysyłki SMS (poradnik wideo)

Zrób to sam #11 – Generowanie raportów z wysyłki SMS (poradnik wideo)

Z tej części poradnik SMSAPI Zrób to sam dowiesz się, jak generować raporty z wysyłek SMS w Panelu Klienta oraz jak odczytywać statusy wiadomości w SMSAPI.

Czytaj artykuł
Audycja Partnerska SMSAPI: Piotr Czynsz z ExpertSender

Audycja Partnerska SMSAPI: Piotr Czynsz z ExpertSender

Trzeci odcinek Audycji Partnerskiej to wywiad z Piotrem Czynszem z ExpertSender. Rozmawiamy na temat przyszłości e-commerce, nowym podejściu do sprzedaży online oraz zalet, jakie daje połączenie narzędzi marketing automation z komunikacją SMS.

Czytaj artykuł
Emoji i emotikony w biznesowej komunikacji SMS

Emoji i emotikony w biznesowej komunikacji SMS

Czy wiesz, że nawet systemowe wiadomości SMS‬ możesz wzbogacić o popularne emotikony, a nawet graficzne emoji i nadal zachować profesjonalny ton? To ciekawy sposób na ubarwienie treści, nadanie komunikacji „ludzkiej” twarzy i wyróżnienie ważnych elementów. Zobacz, jak wykorzystać emotikony i emoji w biznesowej komunikacji SMS.

Czytaj artykuł