Blog SMSAPI

Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce

Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.

Program partnerski SMSAPI – jak zarabiać na współpracy?

Program partnerski SMSAPI – jak zarabiać na współpracy?

Czy wiesz, co Twoja firma może osiągnąć dzięki współpracy z SMSAPI? Poznaj nasz Program Partnerski, który obok korzyści biznesowych oferuje także różnorodne formy działań marketingowych. Zobacz, jak inne firmy zyskują na wspólnych publikacjach, nagraniach, audycjach, wydarzeniach i wystąpieniach online. Zapraszam do współpracy!

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Jak branża gastronomiczna zwiększa ilość zamówień dzięki SMS?

Dobrze Ci radzę: Jak branża gastronomiczna zwiększa ilość zamówień dzięki SMS?

Aby utrzymać się w branży gastronomicznej nie wystarczy już tylko być i gotować. Poznaj sposoby na powrót klienta do lokalu.

Czytaj artykuł
10 pytań do Jana Wieczorkiewicza, Data Protection Officer

10 pytań do Jana Wieczorkiewicza, Data Protection Officer

Co czyni z człowieka DPO? Odpowiada Jan, który zaczynał jako programista, przeszedł przez niemal każdy dział w firmie, a obecnie zajmuje się ochroną danych w SMSAPI i Grupie LINK Mobility. Przeczytaj wywiad 10 Pytań do naszego Data Protection Officera, poznaj ludzką twarz RODO.

Czytaj artykuł
Co lubią MiŚ-e? Czyli szkolenie online z promocji firmy w internecie

Co lubią MiŚ-e? Czyli szkolenie online z promocji firmy w internecie

Promocja marki w internecie może przytłaczać zakresem działań oraz ilości niezbędnej specjalistycznej wiedzy. Dlatego, wraz 6 partnerami z branży, zapraszamy na szkolenie online, podczas którego przedstawimy, jak wykorzystywać narzędzia marketingu, obsługi klienta i e-commerce, tak aby zwiększać obroty firmy. Co lubią MiŚ-e? odbędzie się 22 kwietnia. Event przeznaczony jest dla Małych i Średnich firm oraz […]

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Obsługuj mądrze, a będziesz miał dobrze, czyli o Customer Service

Dobrze Ci radzę: Obsługuj mądrze, a będziesz miał dobrze, czyli o Customer Service

Powiedzieć że rok rok 2020 w biznesie obrócił świat do góry nogami, to jak nie powiedzieć nic. Zarówno przedsiębiorcy jak i pracownicy obudzili się w zupełnie nowej rzeczywistości i niestety nie wszyscy poradzili sobie z tymi zawirowaniami wystarczająco dobrze.

Czytaj artykuł
10 pytań do Kazimierza Znojka, Lead Network Operations Center

10 pytań do Kazimierza Znojka, Lead Network Operations Center

Powstały we wrześniu 2019 Network Operations Center, w skrócie NOC, zajmuje się całodobowym monitorowaniem poprawnego działania usług SMSAPI i innych platform Grupy LINK Mobility. Nasz najnowszy dział prowadzi Kazimierz Znojek, którego zapytaliśmy, jak wygląda praca na nocnej zmianie, z jakimi wyzwaniami mierzy się jego zespół i… jaki jest najlepszy sposób na bezsenność.

Czytaj artykuł