Blog SMSAPI
Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce
Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.
Jak zarabiać na webinarach? Skuteczne generowanie leadów
Informacje są najważniejszym elementem współczesnego biznesu. Z perspektywy marketingowców i sprzedawców szczególnego znaczenia nabierają dane pozwalające na dotarcie do potencjalnych klientów. Generowanie leadów wymaga sporej dozy kreatywności. Znakomitym wsparciem w tym zakresie są webinary. Tworzenie własnych spotkań online jest coraz prostsze i pozwala na skuteczne kształtowanie strategii marketingowej i komunikacyjnej.
Czytaj artykułBiblioteka PHP: SMS API
Jak wysłać SMS z PHP? Poznaj nasze API SMS do wysyłki wiadomości.
Czytaj artykułAPI SMSAPI od podstaw – odbieranie SMS online #02
W poprzednim artykule z serii „API SMSAPI od podstaw” opisałem metodę, jaką można wykorzystać, aby wysłać SMS online przez Panel Klienta SMSAPI. W tym artykule chciałbym poruszyć temat odwrotny: jak za pomocą systemu informatycznego odebrać SMS wysłany przez klienta?
Czytaj artykułSzkolenie: Pierwsze kroki w planowaniu e-biznesu
Zobacz i posłuchaj prezentacji Artura Halika na temat początków firmy w internecie. Dowiedz się, jak mądrze zaplanować start i rozruch e-commerce, wybrać odpowiednie narzędzia i uniknąć pierwszych niebezpieczeństw związanych z sprzedażą online.
Czytaj artykuł10 pytań do Mai Wiśniewskiej, Head of Marketing
Nasza Head of Marketing Maja odpowiada na 10 pytań dotyczących pracy w SMSAPI. Dowiedz się, dlaczego stawia na rzeczową analizę wyników, zamiast kotów i RTM-ów. Poznaj jej początki w firmie, sposoby na wyznaczanie kierunków, zarządzanie zespołem oraz codzienne zmagania.
Czytaj artykułAudycja Partnerska SMSAPI: Wojciech Szymański z Ideo Force
W kolejnym, piątym już epizodzie Audycji Partnerskiej SMSAPI, Marek rozmawia z Wojciechem Szymańskim. Dyrektor zarządzający Ideo Force przedstawia zalety nowego podejścia z handlu w sieci, przyszłości zakupów oraz potrzebie całościowego spojrzenia na marketing. Posłuchaj najnowszego odcinka Audycji Partnerskiej!
Czytaj artykuł