Blog SMSAPI

Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce

Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.

Szkolenie: Growth Hacking dla MŚP – jak osiągnąć wielki sukces małym kosztem z iCEA

Szkolenie: Growth Hacking dla MŚP – jak osiągnąć wielki sukces małym kosztem z iCEA

Zobacz i posłuchaj prezentacji Wojciecha Haremzy z iCEA na temat growth hackingu w SEO. Poznaj narzędzie Google Search Console i zobacz, jak praktycznie wykorzystasz je w celu zwiększenia konwersji na swojej stronie.

Czytaj artykuł
Audycja Partnerska SMSAPI: Diana Drobniak z AtomStore

Audycja Partnerska SMSAPI: Diana Drobniak z AtomStore

Szósty odcinek Audycji Partnerskiej SMSAPI to rozmowa z Dianą Drobnika z AtomStore. Marketing manager tego SaaS-owego rozwiązania dla e-commerce opowiada o tym, jak wystrzelić swój internetowy biznes w kosmos. Przy okazji, rozbrajamy mit open source. Posłuchaj!

Czytaj artykuł
RODO w marketingu SMS – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

RODO w marketingu SMS – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Od wprowadzenia nowego rozporządzenia minęło już kilkanaście miesięcy (o ile nie kilka lat). I choć materiałów ułatwiających wcielenie zasad w życie jest wiele, wciąż otrzymujemy pytania o RODO w marketingu SMS. W tym FAQ SMS RODO zebraliśmy najczęściej poruszane kwestie związane z wysyłaniem SMS-ów reklamowych: checkboxy zgodne z RODO i towarzyszące im zgody marketingowe. Zamieszczamy także wzór […]

Czytaj artykuł
Szkolenie: Obsługa klienta? A na co to komu? z Thulium

Szkolenie: Obsługa klienta? A na co to komu? z Thulium

Zobacz i posłuchaj prezentacji Łukasza Hardka z Thulium na temat mądrego podejścia do komunikacji z konsumentem. Dowiedz się, jak pandemia wpłynęła na kontakt z klientami, co oznacza przejście biznesu do sieci z perspektywy biura obsługi klienta.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Buduj wartościowy ruch i wyciskaj z niego jak najwięcej!

Dobrze Ci radzę: Buduj wartościowy ruch i wyciskaj z niego jak najwięcej!

Jeżeli rozpoczynasz sprzedaż internetową i masz już gotowe produkty oraz platformę, na której będziesz sprzedawać, to kolejną kwestią jest to — dla kogo te produkty będą najbardziej odpowiednie? Wybór grupy docelowej jest bardzo ważny w e-commerce. Możesz mieć dużo przypadkowego ruchu na stronie, który przyszedł do Ciebie, ponieważ zaciekawiły go komunikowane rabaty i promocje, ale […]

Czytaj artykuł
Jak wykorzystać marketing masowy w promocji produktów szybko zbywalnych?

Jak wykorzystać marketing masowy w promocji produktów szybko zbywalnych?

W dobie chatbotów, sieci neuronowych i personalizacji komunikacji tradycyjne formaty reklamy mogą wydawać się przeżytkiem. A jednak, masowy marketing ma nadal swoją niszę. Poznaj zastosowania i narzędzia marketingu niezróżnicowanego w promocji codziennych produktów.

Czytaj artykuł