Blog SMSAPI
Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce
Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.
Od świadomości do koszyka, czyli SMS-owa ścieżka zakupowa klienta
Marketing SMS pozostaje jedną z najbardziej efektywnych, bo najszybszych i najbardziej bezpośrednich, form komunikacji na każdym etapie procesu zakupowego. Wiadomości tekstowe wspierają sprzedaż i działania w obszarze obsługi klienta – oczywiście pod warunkiem, że są prowadzone z głową! Sprawdź, jak napędzać konwersję, prowadzić interakcję i przy okazji oferować wartość dodaną w mobilnym kanale sprzedażowym.
Czytaj artykułAudycja Partnerska SMSAPI: Kamil Niedziewicz z edrone
O przyszłości e-commerce, o inteligentnych rekomendacjach w sklepach internetowych – rozmawiam z Kamilem Niedziewiczem z edrone. Posłuchaj (lub przeczytaj) kolejnego odcinka Audycji Partnerskiej SMSAPI. Na zakończenie, prezent dla słuchaczy!
Czytaj artykułDobrze Ci radzę: jak dynamic pricing zwiększa sprzedaż
W dzisiejszym świecie handlu stosowanie tradycyjnych metod wyceny produktów już się nie sprawdza. Wynika to z tego, że jest zbyt wiele czynników wpływających na to, jaka cena jest w danej sytuacji atrakcyjna dla klienta. Dlatego jeśli chcesz odnieść sukces na rynku e-commerce, musisz dysponować strategią cenową, która umożliwi łatwe i szybkie dostosowywanie cen w sklepie […]
Czytaj artykułZapytaj o RODO – webinar z inspektorem ochrony danych (nagranie)
Podobno 83% firm ma pewność, że działa zgodnie z RODO*. Praktyka pokazuje jednak, że nie zawsze jest to prawda. Skąd zatem brać sprawdzone informacje na tematy związane z ochroną danych i RODO? Znaczenie ochrony danych w biznesie jest ogromne. Tym bardziej, że nieznajomość przepisów może być bolesna. Zapraszamy na webinar z inspektorem ochrony danych Janem […]
Czytaj artykułDobrze Ci radzę: Wpływ opinii na biznes w internecie
Opinie klientów mają duże znaczenie dla każdego biznesu. W dobie internetu te pozytywne, jak i negatywne rekomendacje docierają do szerokiego grona odbiorców. Wszyscy przedsiębiorcy powinni docenić wpływ opinii swoich klientów na rozwój biznesu i wykorzystać je do budowania świadomości marki, a także zaufania.
Czytaj artykułAudyt kampanii SMS – jak sprawdzić skuteczność marketingu mobilnego?
Jak sprawdzić, czy kampania SMS przynosi oczekiwane rezultaty? Czy masz pewność, że korzystasz z najważniejszych funkcji bramki SMS i spełniasz wymogi prawne oraz zasady permission marketingu? Poznaj pięć wskazówek, które ułatwią pracę i uczynią Twoje wysyłki skuteczniejszymi.
Czytaj artykuł