Blog SMSAPI

Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce

Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.

Branding SMS – jak ustawić nazwę nadawcy w miejsce numeru telefonu?

Branding SMS – jak ustawić nazwę nadawcy w miejsce numeru telefonu?

Dlaczego niektóre wiadomości zamiast numeru mają nazwę? Jak wysłać SMS bez numeru?

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Czy Amazon jest dla wszystkich?

Dobrze Ci radzę: Czy Amazon jest dla wszystkich?

Wielkość Amazon, jego zasięgi oraz potencjał sprzedażowy jest czymś niepodlegającym dyskusji. Wizja wielkich zysków i wzrostu wyników sprzedaży osiąganych na platformie Jeffa Bezosa kusi niejednego. Jednak czy naprawdę jest tak kolorowo? Czy każdy sprzedawca może skutecznie działać za pośrednictwem Amazon? Jak zacząć sprzedaż na największym marketplace na świecie?

Czytaj artykuł
Skuteczny komunikat to taki, który zostanie odczytany – SMS w sytuacjach kryzysowych

Skuteczny komunikat to taki, który zostanie odczytany – SMS w sytuacjach kryzysowych

Dlaczego w dobie wszechobecnych komunikatorów i social media marki wolą przesyłać najważniejsze informacje za pomocą SMS-ów? Leciwy standard wiadomości tekstowej pomaga urzędom, instytucjom publicznym, NGO i firmom skutecznie powiadamiać o kwestiach związanych z bezpieczeństwem i zdrowiem. Poznaj zastosowania profesjonalnej komunikacji SMS podczas sytuacji kryzysowych i klęsk żywiołowych.

Czytaj artykuł
Audycja Partnerska SMSAPI: Paweł Chybicki z Nethansa

Audycja Partnerska SMSAPI: Paweł Chybicki z Nethansa

Z Pawłem Chybickim mieliśmy już przyjemność porozmawiać o SEO. Tym razem skupiamy się jednak na innym aspekcie biznesu online. Posłuchaj rozmowy z Partnership Managerem Nethansa o wejściu i sprzedaży na Amazon.

Czytaj artykuł
Raport 2022 – Komunikacja SMS w biznesie

Raport 2022 – Komunikacja SMS w biznesie

Powiadomienia SMS czy może marketing mobilny – co jest najpopularniejszym zastosowaniem komunikacji SMS? Czy przy pomocy wiadomości tekstowych można wpływać na wizerunek marki? Pobierz darmowy raport Komunikacja SMS w biznesie 2022 i sprawdź, jak polskie firmy korzystają z masowych wysyłek SMS, aby budować wizerunek, obsługiwać klientów i wspierać sprzedaż.

Czytaj artykuł
Jak mierzyć poczytność treści przy pomocy iSlay? Black Friday case study

Jak mierzyć poczytność treści przy pomocy iSlay? Black Friday case study

Tworzenie treści na potrzeby content marketingu do dopiero początek pracy. Po publikacji nadchodzi czas na analizę i wyciąganie wniosków, które pomagają w optymalizacji i służą do wyznaczania dobrych praktyk. Ale w jaki sposób podejść do pomiaru skuteczności? Podstawą jest wybór odpowiednich narzędzi. Poznaj panel iSlay, dzięki któremu analiza content marketingu jest prostsza i szybsza.

Czytaj artykuł