Dobrze Ci radzę…

Dobrze Ci radzę to cykl artykułów eksperckich, w których oddajemy głos polskim specjalistom z szeroko pojętej branży marketingu online. Wykorzystaj ich doświadczenie i poszerz swoją wiedzę na temat pozycjonowania stron, SEO, obsługi klienta, PR, automatyzacji, reklam w mediach społecznościowych czy e-commerce.

Dobrze Ci radzę: Jak wykorzystać dane i marketing automation w e-commerce?

Dobrze Ci radzę: Jak wykorzystać dane i marketing automation w e-commerce?

Wszystkie e-commersy generują dane o swoich użytkownikach oraz klientach, ale nie wszystkie potrafią z tych danych odpowiednio korzystać, by zwiększać sprzedaż. Czy w swoim biznesie używasz platformy do multichannel marketing automation, a jeśli tak – to czy wiesz, jak umiejętnie napędzać ją wiedzą uzyskaną z tych danych? Zanim zlecisz kolejną kosztowną kampanię w Internecie, przeczytaj […]

Read more
Dobrze Ci radzę: Jak skutecznie prowadzić social media dla e-commerce

Dobrze Ci radzę: Jak skutecznie prowadzić social media dla e-commerce

Czy komunikacja w mediach społecznościowych dla e-commerce powinna być prowadzona w inny sposób niż dla marek, które takowych sklepów nie posiadają?

Read more
Dobrze Ci radzę: Jak spójnie prowadzić komunikację w czym tylko się da

Dobrze Ci radzę: Jak spójnie prowadzić komunikację w czym tylko się da

Konsekwencja w komunikacji jest wszystkim. Bez niej nawet niesamowite kreacje są tylko pojedynczymi wystrzałami fajerwerków. Na chwilę zachwycą, ale będą niezrozumiałe i szybko pójdą w zapomnienie. Jak więc zapaść w pamięć i się wyróżnić? Odpalaj fajerwerki regularnie. Trzymaj jakość. Niech okoliczni mieszkańcy wiedzą, kiedy się spodziewać pokazów. Niech przychodzą całymi rodzinami. Niech namawiają znajomych.

Read more
Dobrze Ci radzę: Proste rozwiązania skomplikowanych problemów

Dobrze Ci radzę: Proste rozwiązania skomplikowanych problemów

Osoby o zachowawczym podejściu do rzeczywistości mogą stwierdzić, że skoro e-commerce jeszcze w 2019 stanowił nieco ponad szóstą część wartości całego rynku sprzedaży detalicznej, to wraz z całkowitym odmrożeniem sprzedaży offline należy spodziewać się łatwego i szybkiego powrotu stałego strumienia przychodów. Patrząc z perspektywy społeczeństwa uwięzionego na ponad 2,5 miesiąca wśród czterech ścian, wydaje się […]

Read more