Dobrze Ci radzę…

Dobrze Ci radzę to cykl artykułów eksperckich, w których oddajemy głos polskim specjalistom z szeroko pojętej branży marketingu online. Wykorzystaj ich doświadczenie i poszerz swoją wiedzę na temat pozycjonowania stron, SEO, obsługi klienta, PR, automatyzacji, reklam w mediach społecznościowych czy e-commerce.

Dobrze Ci radzę: Jak branża gastronomiczna zwiększa ilość zamówień dzięki SMS?

Dobrze Ci radzę: Jak branża gastronomiczna zwiększa ilość zamówień dzięki SMS?

Aby utrzymać się w branży gastronomicznej nie wystarczy już tylko być i gotować. Poznaj sposoby na powrót klienta do lokalu.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Obsługuj mądrze, a będziesz miał dobrze, czyli o Customer Service

Dobrze Ci radzę: Obsługuj mądrze, a będziesz miał dobrze, czyli o Customer Service

Powiedzieć że rok rok 2020 w biznesie obrócił świat do góry nogami, to jak nie powiedzieć nic. Zarówno przedsiębiorcy jak i pracownicy obudzili się w zupełnie nowej rzeczywistości i niestety nie wszyscy poradzili sobie z tymi zawirowaniami wystarczająco dobrze.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Jak zwiększyć potencjał wyszukiwawczy serwisu?

Dobrze Ci radzę: Jak zwiększyć potencjał wyszukiwawczy serwisu?

Adres strony internetowej jest też adresem firmy w internecie. Miejscem, do którego właściciel firmy zaprasza swoich klientów. Jeśli masz customer journey, to wiesz już, że droga od intencji do kupienia może być zawiła. Jednak już sam fakt, że konsumenci zaczynają zakupy od wyszukiwarki, jest wystarczającym powodem, by zadbać o potencjał wyszukiwawczy serwisu.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Jak wykorzystać dane i marketing automation w e-commerce?

Dobrze Ci radzę: Jak wykorzystać dane i marketing automation w e-commerce?

Wszystkie e-commersy generują dane o swoich użytkownikach oraz klientach, ale nie wszystkie potrafią z tych danych odpowiednio korzystać, by zwiększać sprzedaż. Czy w swoim biznesie używasz platformy do multichannel marketing automation, a jeśli tak – to czy wiesz, jak umiejętnie napędzać ją wiedzą uzyskaną z tych danych? Zanim zlecisz kolejną kosztowną kampanię w Internecie, przeczytaj […]

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Jak skutecznie prowadzić social media dla e-commerce

Dobrze Ci radzę: Jak skutecznie prowadzić social media dla e-commerce

Czy komunikacja w mediach społecznościowych dla e-commerce powinna być prowadzona w inny sposób niż dla marek, które takowych sklepów nie posiadają?

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Jak spójnie prowadzić komunikację w czym tylko się da

Dobrze Ci radzę: Jak spójnie prowadzić komunikację w czym tylko się da

Konsekwencja w komunikacji jest wszystkim. Bez niej nawet niesamowite kreacje są tylko pojedynczymi wystrzałami fajerwerków. Na chwilę zachwycą, ale będą niezrozumiałe i szybko pójdą w zapomnienie. Jak więc zapaść w pamięć i się wyróżnić? Odpalaj fajerwerki regularnie. Trzymaj jakość. Niech okoliczni mieszkańcy wiedzą, kiedy się spodziewać pokazów. Niech przychodzą całymi rodzinami. Niech namawiają znajomych.

Czytaj artykuł