Dobrze Ci radzę…
Dobrze Ci radzę to cykl artykułów eksperckich, w których oddajemy głos polskim specjalistom z szeroko pojętej branży marketingu online. Wykorzystaj ich doświadczenie i poszerz swoją wiedzę na temat pozycjonowania stron, SEO, obsługi klienta, PR, automatyzacji, reklam w mediach społecznościowych czy e-commerce.
Dobrze Ci radzę: Przygotowania do webinaru: kwestie techniczne, o których musisz pamiętać
Prowadzenie webinarów i spotkań online to coraz częściej wykorzystywane modele działania zarówno w przypadku niezależnych ekspertów, jak i firm. Choć same narzędzia są bardzo funkcjonalne, a problemy zdarzają się coraz rzadziej, aby wydarzenia przebiegały po Twojej myśli, należy zadbać o kilka kwestii technicznych.
Read moreDobrze Ci radzę: Buduj wartościowy ruch i wyciskaj z niego jak najwięcej!
Jeżeli rozpoczynasz sprzedaż internetową i masz już gotowe produkty oraz platformę, na której będziesz sprzedawać, to kolejną kwestią jest to — dla kogo te produkty będą najbardziej odpowiednie? Wybór grupy docelowej jest bardzo ważny w e-commerce. Możesz mieć dużo przypadkowego ruchu na stronie, który przyszedł do Ciebie, ponieważ zaciekawiły go komunikowane rabaty i promocje, ale […]
Read moreDobrze Ci radzę: Napisz lepszą reklamę w Google Ads niż Twoja konkurencja
Google wymyśliło doskonały system reklamowy: przekaz trafia do użytkownika, który szuka naszego produktu lub usługi w idealnym momencie. Pozostało zadbać tylko o to, aby wspomniany przekaz też był idealny. Z drugiej strony słowo doskonały jest przewrotne: podłączenie do systemu akcyjnego tysięcy konkurujących ze sobą firm to faktycznie handlowy majstersztyk Google. Stąd moja podpowiedź: jeśli chcesz […]
Read moreDobrze Ci radzę: Jak branża gastronomiczna zwiększa ilość zamówień dzięki SMS?
Aby utrzymać się w branży gastronomicznej nie wystarczy już tylko być i gotować. Poznaj sposoby na powrót klienta do lokalu.
Read moreDobrze Ci radzę: Obsługuj mądrze, a będziesz miał dobrze, czyli o Customer Service
Powiedzieć że rok rok 2020 w biznesie obrócił świat do góry nogami, to jak nie powiedzieć nic. Zarówno przedsiębiorcy jak i pracownicy obudzili się w zupełnie nowej rzeczywistości i niestety nie wszyscy poradzili sobie z tymi zawirowaniami wystarczająco dobrze.
Read moreDobrze Ci radzę: Jak zwiększyć potencjał wyszukiwawczy serwisu?
Adres strony internetowej jest też adresem firmy w internecie. Miejscem, do którego właściciel firmy zaprasza swoich klientów. Jeśli masz customer journey, to wiesz już, że droga od intencji do kupienia może być zawiła. Jednak już sam fakt, że konsumenci zaczynają zakupy od wyszukiwarki, jest wystarczającym powodem, by zadbać o potencjał wyszukiwawczy serwisu.
Read more