Dobrze Ci radzę…

Dobrze Ci radzę to cykl artykułów eksperckich, w których oddajemy głos polskim specjalistom z szeroko pojętej branży marketingu online. Wykorzystaj ich doświadczenie i poszerz swoją wiedzę na temat pozycjonowania stron, SEO, obsługi klienta, PR, automatyzacji, reklam w mediach społecznościowych czy e-commerce.

Dobrze Ci radzę: Częstotliwość ma znaczenie

Dobrze Ci radzę: Częstotliwość ma znaczenie

2021 rok, więc najwyższy czas, by zdać sobie z czegoś sprawę. W reklamie nie jest najważniejsze to, jak coś komunikujesz. Ważne jest komu to komunikujesz i gdzie to robisz, ale najważniejsze jest to… jak często to robisz.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Przygotowania do webinaru: kwestie techniczne, o których musisz pamiętać

Dobrze Ci radzę: Przygotowania do webinaru: kwestie techniczne, o których musisz pamiętać

Prowadzenie webinarów i spotkań online to coraz częściej wykorzystywane modele działania zarówno w przypadku niezależnych ekspertów, jak i firm. Choć same narzędzia są bardzo funkcjonalne, a problemy zdarzają się coraz rzadziej, aby wydarzenia przebiegały po Twojej myśli, należy zadbać o kilka kwestii technicznych.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Buduj wartościowy ruch i wyciskaj z niego jak najwięcej!

Dobrze Ci radzę: Buduj wartościowy ruch i wyciskaj z niego jak najwięcej!

Jeżeli rozpoczynasz sprzedaż internetową i masz już gotowe produkty oraz platformę, na której będziesz sprzedawać, to kolejną kwestią jest to — dla kogo te produkty będą najbardziej odpowiednie? Wybór grupy docelowej jest bardzo ważny w e-commerce. Możesz mieć dużo przypadkowego ruchu na stronie, który przyszedł do Ciebie, ponieważ zaciekawiły go komunikowane rabaty i promocje, ale […]

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Napisz lepszą reklamę w Google Ads niż Twoja konkurencja

Dobrze Ci radzę: Napisz lepszą reklamę w Google Ads niż Twoja konkurencja

Google wymyśliło doskonały system reklamowy: przekaz trafia do użytkownika, który szuka naszego produktu lub usługi w idealnym momencie. Pozostało zadbać tylko o to, aby wspomniany przekaz też był idealny. Z drugiej strony słowo doskonały jest przewrotne: podłączenie do systemu akcyjnego tysięcy konkurujących ze sobą firm to faktycznie handlowy majstersztyk Google. Stąd moja podpowiedź: jeśli chcesz […]

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Jak branża gastronomiczna zwiększa ilość zamówień dzięki SMS?

Dobrze Ci radzę: Jak branża gastronomiczna zwiększa ilość zamówień dzięki SMS?

Aby utrzymać się w branży gastronomicznej nie wystarczy już tylko być i gotować. Poznaj sposoby na powrót klienta do lokalu.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Obsługuj mądrze, a będziesz miał dobrze, czyli o Customer Service

Dobrze Ci radzę: Obsługuj mądrze, a będziesz miał dobrze, czyli o Customer Service

Powiedzieć że rok rok 2020 w biznesie obrócił świat do góry nogami, to jak nie powiedzieć nic. Zarówno przedsiębiorcy jak i pracownicy obudzili się w zupełnie nowej rzeczywistości i niestety nie wszyscy poradzili sobie z tymi zawirowaniami wystarczająco dobrze.

Czytaj artykuł