Dobrze Ci radzę…
Dobrze Ci radzę to cykl artykułów eksperckich, w których oddajemy głos polskim specjalistom z szeroko pojętej branży marketingu online. Wykorzystaj ich doświadczenie i poszerz swoją wiedzę na temat pozycjonowania stron, SEO, obsługi klienta, PR, automatyzacji, reklam w mediach społecznościowych czy e-commerce.
Dobrze Ci radzę: Wpływ opinii na biznes w internecie
Opinie klientów mają duże znaczenie dla każdego biznesu. W dobie internetu te pozytywne, jak i negatywne rekomendacje docierają do szerokiego grona odbiorców. Wszyscy przedsiębiorcy powinni docenić wpływ opinii swoich klientów na rozwój biznesu i wykorzystać je do budowania świadomości marki, a także zaufania.
Read moreDobrze Ci radzę: O co chodzi z Voice Commerce?
Czym jest Voice Commerce i dlaczego powinieneś zainteresować się tym trendem? Większość osób odpowie prawdopodobnie, że to zakupy robione za pomocą wirtualnych asystentów – takich jak na przykład Alexa. To oczywiście prawda, ale jest to bardzo powierzchowne wyjaśnienie. I nie chodzi o to, że takie zakupy można zrealizować także za pomocą Asystenta Google. Voice Commerce […]
Read moreDobrze Ci radzę: Czy Amazon jest dla wszystkich?
Wielkość Amazon, jego zasięgi oraz potencjał sprzedażowy jest czymś niepodlegającym dyskusji. Wizja wielkich zysków i wzrostu wyników sprzedaży osiąganych na platformie Jeffa Bezosa kusi niejednego. Jednak czy naprawdę jest tak kolorowo? Czy każdy sprzedawca może skutecznie działać za pośrednictwem Amazon? Jak zacząć sprzedaż na największym marketplace na świecie?
Read moreDobrze Ci radzę: Projektowanie stron a responsywność
Coraz więcej osób decyduje się na posiadanie własnej strony internetowej. Jest to idealna wizytówka w sieci oraz forma pozyskiwania klientów. Chcesz wiedzieć jak stworzyć projekt, który będzie nie tylko estetyczny, ale też uniwersalny? Odpowiedź na to jest złożona, ale śmiało mogę powiedzieć, że responsywność strony należy tutaj do decydujących czynników!
Read moreDobrze Ci radzę: Poznaj sytuację swojej strony w Google
Im bardziej wyraźny obraz stworzysz na temat tego, gdzie obecnie się znajdujesz, tym większa szansa, że wyruszysz we właściwym kierunku i dojdziesz tam, gdzie chcesz. Na przykład na pierwsze pozycje w wynikach wyszukiwania Google.
Read moreDobrze Ci radzę: Częstotliwość ma znaczenie
2021 rok, więc najwyższy czas, by zdać sobie z czegoś sprawę. W reklamie nie jest najważniejsze to, jak coś komunikujesz. Ważne jest komu to komunikujesz i gdzie to robisz, ale najważniejsze jest to… jak często to robisz.
Read more