„Podziel się radością” to nazwa najnowszej kampanii marki Coca-Cola, w której wykorzystany został Short code (tzw. krótki numer). Cieszymy się, że globalne marki coraz częściej korzystają z niestandardowych działań marketingu SMS w Polsce, tym bardziej że to właśnie SMSAPI dostarczyło krótki numer oraz techniczne rozwiązanie wiadomości tekstowych w tej kampanii.
Jak wykorzystać odbiór SMS w reklamie outdoor?
Część wspomnianej kampanii, związanej z użyciem SMS-ów, polega na wyświetlaniu na bilbordzie komunikatu, zachęcającego do wysłania wiadomości tekstowej z imionami przyjaciół pod krótki numer SMS – 4488. Wpisane imiona pojawiają się na dużym ekranie, na etykietach butelek napoju.
Billboard + SMS API
Sami sprawdziliśmy, jak spisują się rozwiązania SMSAPI w kampanii Coca-Coli. Udało nam się „wskoczyć na bilbord” i musimy przyznać, że wyzwoliło to w nas wiele radości 🙂 Zapraszamy do aktywnego udziału w kampanii!
Jak uruchomić interaktywną kampanię SMS?
Przede wszystkim, potrzebujesz dostępu do numeru odbiorczego SMS (Short code lub Long code). W następnym kroku musisz stworzyć skrypt obsługujący otrzymywane SMS oraz wyświetlanie przesłanego tekstu na ekranie.