Case study i wywiady
Czy wiesz, że mamy ponad 9500 aktywnych klientów na całym Świecie? Poznaj kilku z nich i sprawdź, jak zarabiają na masowych wysyłkach SMS i innych rozwiązaniach komunikacji mobilnej.
Komunikacja SMS w biznesie – case kampanii wielokanałowej
Komunikacja SMS w biznesie to nie tylko wysyłka kuponów dla uczestników programu lojalnościowego czy powiadomienia dla klientów e-sklepu. Po krótkie wiadomości tekstowe coraz częściej sięgają wiodące na rynku agencje reklamowe i marketingowe, tworząc nieszablonowe kampanie dla najbardziej wymagających klientów.
Read moreShort code w interaktywnej kampanii SMS Coca-Cola
„Podziel się radością” to nazwa najnowszej kampanii marki Coca-Cola, w której wykorzystany został Short code (tzw. krótki numer). Poznaj szczegóły kampanii.
Read moreSMS: wiadomość, którą odczyta każdy odbiorca
Na temat wymiany informacji między koordynatorami spotkań branżowych a ich uczestnikami, rozmawiamy z Robertem Rachwałem, właścicielem firmy ClickMaster oraz pomysłodawcą i głównym organizatorem Mobile Trends Conference&Awards.
Read moreBudowanie relacji za pomocą SMS – rozmowa z przedstawicielami systemów CRM
Powiadomienia SMS w e-sklepach oraz m-kupony ze zniżkami wysyłane bezpośrednio na telefon komórkowy to zagadnienie bardzo dobrze znane zarówno w e-commerce, jak i w branży marketingowej. Tymczasem SMS-y mają jeszcze wiele innych zastosowań, dlatego też w kwietniowym wywiadzie przybliżamy jeden z nich.
Read moreOd wyboru narzędzi po spójne komunikaty
Z Aleksandrą Berezecką, dyrektor ds. projektów i marketingu w agencji Zjednoczenie.com, rozmawiamy o efektywnych kampaniach sprzedażowych z wykorzystaniem m.in. social media i krótkich wiadomości tekstowych. Pytamy także o wyzwania, jakie spotykają na swojej drodze agencje interaktywne, decydując się na wdrożenie kanału mobilnego w swoich projektach.
Read moreMamy do czynienia z prawdziwą rewolucją marketingową w SALESmanago
Rozmawiamy o prawdopodobnych kierunkach rozwoju kampanii mailingowych i SMS-owych oraz o sztuce tworzenia spersonalizowanego dialogu z klientem.
Read more