Case study i wywiady
Czy wiesz, że mamy ponad 9500 aktywnych klientów na całym Świecie? Poznaj kilku z nich i sprawdź, jak zarabiają na masowych wysyłkach SMS i innych rozwiązaniach komunikacji mobilnej.
Ekspedycja Express – o ekstremalnym wypoczynku i niezawodnej komunikacji
Wczasy! Część lubi all inclusive w pięciogwiazdkowym kurorcie z palemką, inni wolą dreszczyk emocji i element rywalizacji. W obu przypadkach niezbędna jest jednak komunikacja, czy to na linii rezydent – wczasowicz czy uczestnik wyścigu autostopowego a organizator. Dzisiaj rozmawiamy z Tomaszem Pietruszką — założycielem firmy Ekspedycja Express.
Read moreAngażujące konkursy SMS na przykładzie eventów Arkana Cosmetics
Jak wykorzystać odbiór SMS do budowania zaangażowania podczas eventów?
Read moreMarketing SMS według auto awa
Sześć miesięcy, 6 wiadomości SMS. Bydgoska firma przewozowa auto awa pokazuje jak skutecznie prowadzić działania w kanale komunikacji SMS. Ich sekretem jest silna baza kontaktów i wyczucie potrzeb swoich klientów.
Read moreJak działa marketing SMS w Gino Rossi?
Co jest najważniejsze w marketingu SMS? Z pewnością należy pamiętać o odpowiednim przygotowaniu treści, dopasowaniu do grupy odbiorczej i poszanowaniu preferencji i prywatności klientów. Krótko mówiąc – stosować się do zasad content i permission marketingu. Komunikacja SMS stosowana przez firmę Gino Rossi udowadnia jak istotne jest prowadzenie konsekwentnych i przemyślanych działań marketingowych łączących kilka kanałów.
Read morePonad 1000 zgłoszeń w 10 minut, czyli Short Code w akcji
Wyobraź sobie, że masz kilka chwil w telewizji i musisz w tym czasie zachęcić widzów do zapisania się do darmowych testów aplikacji. Jak to zrobić? To proste wykorzystaj Short Code i dwukierunkową komunikację SMS. Tak jak zrobił to jeden z naszych klientów zaproszony do programu "Pytanie na śniadanie".
Read moreMarketing SMS w Twojej branży – firmy przewozowe i transportowe
W trzynastej części zajmiemy się wykorzystaniem komunikacji SMS w branży transportowej. Całość — nietypowo dla naszego cyklu — będzie miała formę wywiadu z Patrykiem Sawickim Kierownikiem Działu Obsługi Klienta i Administratorem Sieci w PlusBus (dawniej Podlasie-EXPRESS). Przeczytaj, jak wykorzystać wiadomości SMS w firmach transportowych.
Read more