W poprzednim roku razem z IPSOS przygotowaliśmy badanie Trendy komunikacji mobilnej, którego wynikiem stał się kompleksowy raport diagnozujący kondyncję mobile w Polsce. Przygotowaliśmy infografikę, która przedstawia główne wnioski dotyczące komunikacji SMS i stanowi skoncentrowaną dawkę wiedzy o preferencjach otrzymywania informacji handlowych przez odbiorców w Polsce.
Dekada mobile jest faktem, dlatego postanowiliśmy sprawdzić, jak wyglądają narzędzia mobilne stosowane przez polskie firmy – sklepy stacjonarne i e-commerce.
Podstawę naszego raportu stanowi badanie przeprowadzone przez IPSOS; mamy pewność, że zostało ono przeprowadzone rzetelnie i dokładnie pokazuje, jak faktycznie wygląda mobile w polskich firmach.
Poprosiliśmy przedstawicieli 200 z nich, aby podzielili się z nami swoimi doświadczeniami dotyczącymi narzędzi mobilnych wykorzystywanymi do zdobywania i obsługi klientów. 100 z nich to reprezentanci firm działających w e-commerce, kolejnych 100 to przedstawiciele handlu tradycyjnego.
Na koniec zapytaliśmy również samych klientów o to, jak oceniają oferty trafiające na ich urządzenia mobilne. Ta część w doskonały sposób pokazuje, na co – jako firmy i marketerzy – musimy być gotowi w ciągu najbliższych lat. Zdradzam: era mobile wciąż trwa i trend nadal się rozwija.
Zapraszamy do lektury tego i innych raportów SMSAPI.