Ubiegły rok był dla nas szczególnie udany. Od początku naszej historii odnotowaliśmy największy wzrost, zarówno w liczbie wysłanych SMS-ów, jak i obrotów firmy.
Nasz zespół powiększył się o prawie 1/3, a i tak ciągle szukamy nowych osób (zobacz aktualne oferty pracy). Wystąpiliśmy na wielu prezentacjach, a pierwsza edycja naszego RoadShow była okazją do spotkań z naszymi partnerami i Klientami w całej Polsce.
Rok 2014 to także jubileusze. W kwietniu świętowaliśmy 10-lecie ComVision – twórcy SMSAPI. Była to okazja do wspomnień, ale również do kolejnego kroku naprzód, ponieważ w tym samym czasie, po wielu wysiłkach ruszyła nasza nowa strona internetowa.
Najważniejsze informacje na temat SMSAPI w 2014 roku znajdziecie na poniższej infografice. Dzięki, że byliście z nami!
Dlaczego w 2014 roku firmy coraz chętniej wykorzystywały kanał SMS w swoich działaniach i coraz chętniej wybierały właśnie SMSAPI?
Moim zdaniem, dlatego, że SMS jest znakomitą alternatywą wobec innych form komunikacji takich jak e-mail, rozmowa telefoniczna czy poczta. Szybkie tempo życia i brak czasu powoduje ciągły spadek zaangażowania odbiorców. Ogromna ilość komunikatów i przeładowanie ich treścią sprawia, że wiele z nich po prostu nie jest odczytywanych do końca.
Otrzymując setki maili, tweetów dziennie każdy z nas ciągle musi je filtrować a na podjęcie decyzji czy jest to dla niego treść wartościowa ma tylko krótką chwilę. 160 znaków jest więc idealną ilością informacji, jaką odbiorca jest w stanie przeczytać i zainteresować się nią lub nie. Dlatego w momencie podejmowania decyzji zna już cały przekaz komunikatu, co wiąże się z tym, że współczynnik odczytania wiadomości SMS jest bliski 100%.
Wojciech Kaczmarek, dyrektor zarządzający SMSAPI