Aktualności i raporty
Co nowego w SMSAPI? Przeczytaj najświeższe informacje ze świata komunikacji mobilnej, a także pobierz nasycone danymi raporty branżowe.
Raport: Komunikacja sklepów internetowych – przyzwyczajenia zakupowe
Zapraszamy do zapoznania się z nowym raportem Komunikacja sklepów internetowych. Podzieliliśmy go na dwa rozdziały, w pierwszym analizujemy przyzwyczajenia zakupowe klientów polskich e-commerców. Pobierz pełną wersję raportu Komunikacja sklepów internetowych.
Read moreRaport 2020: Komunikacja sklepów internetowych
Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi wnioskami z naszego badania polskiego e-commerce. Sprawdziliśmy, w jaki sposób przebiega komunikacja sklepów internetowych z klientami, co jest najważniejsze w kontakcie ze sprzedającym oraz jak zadbać o lojalność kupujących.
Read more10 pytań do Jakuba Kluza, Product & Frontend Managera
Product & Frontend Manager powinien posiadać obycie techniczne, umiejętność poprawnego osądu sytuacji i potrzeb, ale przede wszystkim rzeczowej rozmowy. Jakub Kluz tłumaczy, dlaczego właśnie dialog to podstawowe narzędzie jego codziennej pracy. Skupiamy się zatem na sposobach znajdywania kompromisów i wypracowywaniu wspólnej drogi, którą ma podążać platforma SMSAPI. Zapraszamy na wywiad 10 Pytań do Jakuba Kluza!
Read morePoznaj agendę stoiska SMSAPI na Infoshare 2020 Online
Infoshare 2020 startuje już w środę, 23 września! Całość wydarzenia dostępna jest online. Już dzisiaj poznaj agendę stoiska SMSAPI. Przygotowaliśmy dla Ciebie 6 dni wypełnionych rozmowami z naszymi pracownikami i klientami, warsztatami, prezentacjami i sesjami pytań i odpowiedzi. Zobacz harmonogram i nie przegap żadnego z 28 wydarzeń.
Read moreAplikacja mobilna SMSAPI już dostępna na Google Play i App Store
Odświeżyliśmy naszą aplikację mobilną do obsługi wysyłek SMS! Nowa wersja jest już dostępna na Google Play oraz App Store. Aktualizacja, tak jak sama aplikacja, jest darmowa. Sprawdź, co zmieniliśmy i jak wykorzystasz nowe funkcje!
Read more#BackToBusiness, czyli SMS do klientów sklepu otwierającego się po zakazie
Zamierzasz w najbliższym czasie z powrotem otworzyć sklep lub lokal usługowy? Swobodny przepływ wiarygodnych informacji na temat funkcjonowania biznesu jest teraz ważniejszy niż kiedykolwiek. Twoi stali, potencjalni i przyszli klienci powinni wiedzieć, w jaki sposób zadbać o bezpieczeństwo i zdrowie, nie tylko na terenie Twojego lokalu. W tym celu najlepiej wykorzystać sprawdzone metody bezpośredniej komunikacji.
Read more