Już 13 czerwca 2017 roku Śląsk po raz siódmy stanie się polskim zagłębiem marketingu mobilnego. W tym roku zabierzemy mobile 320 metrów pod ziemię do Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego GUIDO w Zabrzu. To oryginalne miejsce stanie się przestrzenią dla wiedzy, inspiracji oraz networkingu. 

Wraz z zaproszonymi gośćmi i ekspertamy rozmawiać będziemy m.in. o sztucznej inteligencji i botach-asystentach, o tym, jak mobile rewolucjonizuje wideo marketing i e-commerce, jak wykorzystać wirtualną rzeczywistość, jak wybrać odpowiednie kanały i narzędzia komunikacji, jak analizować dane na temat klientów.

Wśród prelegentów pojawi się Wojciech Chochołowicz (Gino Rossi), Magdalena Daniłoś (OFFON Agency), Daniel Kędzierski (FastTony.es), Łukasz Kozłowski (Dreamcommerce), Artur Kurasiński (Muse), Maciej Lewiński, Tomasz Wesołowski (2040.io), dr Maria Buszman (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach) oraz Wojciech Warzwak (blog Prakreacja.pl).

Co roku szukamy wyjątkowego miejsca, oddającego śląski charakter, by nie tylko edukować branżę, ale również promować swój region, z którego jesteśmy dumni. W tym roku Mobile Silesia ponownie zawita do Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego GUIDO w Zabrzu, co znaczy, że konferencja odbędzie się 320 metrów pod ziemią.

Co roku stawiamy na wysoki poziom merytoryczny, ale zachowany w luźnej atmosferze. – Pod koniec zeszłego roku ruch mobilny na świecie przerósł ruch desktopowy. W Polsce urządzenia mobile odpowiadają za ponad 60 proc. ruchu w sieci. Ten wskaźnik będzie cały czas rósł. Kto dziś nie jest mobile, jutro może wypaść z gry. Dlatego organizujemy Mobile Silesia. Dawka solidnej i praktycznej wiedzy pomoże uczestnikom być na bieżąco z trendami i dostosować  formy komunikacji do zmieniających się potrzeb rynku i klientów – zaprasza Andrzej Ogonowski z SMSAPI, organizator konferencji.

Konferencja rozpocznie się o godzinie 9:45 i będzie składała się z trzech bloków, dziesięciu wystąpień ekspertów. Po części oficjalnej zapraszamy na after party w śląskim stylu.