Table of Contents
Beata Markowska – nasza Customer Service Managerka odpowiada na dziesięć pytań! Przekonaj się, jak wygląda praca w SMSAPI.
1. Na czym polega praca customer service managera?
Praca Customer Service Managera w SMSAPI to połączenie kilku ról. Przede wszystkim kieruje zespołem kilkunastu osób skupiając się na obsłudze klientów polskich i międzynarodowych. Czuwam nad tym, aby klienci bramki SMS byli zadowoleni z każdego kontaktu z nami.
Jednocześnie wspólnie z dziewczynami, uważnie słuchamy wszystkich głosów, a następnie przez wymianę doświadczeń, szukamy pomysłów na to jak usprawnić pracę sobie i naszym partnerom biznesowym. Dzięki temu mam też ogromną przyjemność współpracować z działem marketingu i IT rozwijając narzędzia wewnętrzne i platformę SMS API.
2. Co jest najtrudniejsze w pracy na Twoim stanowisku?
Najtrudniejsze jest to, aby nasza codzienność, nie stała się nudną rutyną. Słucham ludzi, przekładam potrzeby w mniejsze lub większe projekty. Regularna rozmowa, promowanie kreatywności i nowych inicjatyw sprawia, że praca staje się bardziej interesująca. Taka, że po prostu „chce się chcieć”.
3. Czyli łączysz perspektywę obsługi klienta, marketingu i sprzedaży?
Tak. Taka perspektywa pozwala nam spojrzeć szeroko na potrzeby i perspektywy różnych biznesów i skutecznie na nie reagować, doskonaląc jednocześnie doświadczenie klienta.
Mam to szczęście, że pracuję z osobami świadomymi wspólnych celów i strategii, a jednocześnie rozumiejącymi ograniczenia i możliwości innych działów. Dodając do tego dobrą komunikację, elastyczność i gotowość do zmian zyskujemy wspomniany balans. Bez tego ani rusz. (śmiech)
4. Co uważasz za swoje największe osiągnięcie w SMSAPI?
Wdrożenie cyklicznych spotkań zwanych „Potrzebami”. Stworzyłam przestrzeń, w której każdy pomysł, problem i potrzeba są wysłuchane i poddane dyskusji.
5. A co jest największym wyzwaniem?
Codziennie staję przed większymi i mniejszymi wyzwaniami. Ich wielkość nie zawsze stoi w parze z wagą. Prawdziwym wyzwaniem jest nadawanie im wszystkim priorytetów.
6. Co jest miarą Twojego sukcesu?
Równowaga pomiędzy osiąganymi wynikami a uśmiechami na twarzach ludzi, którzy mają wpływ na ten sukces.
7. Lubisz swoją pracę?
Tak. 🙂
8. A gdyby nie obsługa klienta, to czym chciałabyś się zajmować zawodowo?
Poprowadziłabym nieduży pensjonat albo gospodarstwo agroturystyczne gdzieś na końcu świata. Miejsce, w którym każdy odwiedzający mógł poczuć ciszę, spokój, zapach i smak domowego ciasta.
9. Jak wyglądały Twoje początki w SMSAPI?
Pamiętam, że przez pierwsze kilka miesięcy pracy w SMSAPI regularnie zmieniałam pokój, w którym znajdowało się moje biurko. Rozpoczęłam w dziale sprzedaży, później spędziłam kilka tygodni (miesięcy – już nie pamiętam) w dziale marketingu, aż dotarłam do miejsca docelowego i obecnie dzielę pokój z międzynarodowym działem obsługi klienta i działem legal.
W każdym z tych miejsc spotkałam ludzi pełnych radości, dobrej energii i pasji. Dzięki temu mogłam w krótkim czasie, poznać bliżej zespół SMSAPI i to owocuje do dzisiaj.
10. Praca zdalna, z biura czy może hybryda?
Bardzo lubię pracę z biura i jestem jej ogromną fanką. Budowanie relacji przez Teamsy to nie to samo co spotkanie i rozmowa na żywo. Są zadania, które najlepiej jest zrealizować wspólnie siedząc przy jednym stole.
W SMSAPI mamy ten komfort, że w większości kontaktujemy się z klientami poprzez telefon, email i czat. Można zatem tę pracę śmiało realizować zdalnie i robić to z największą starannością, bez utraty na jakości obsługi klienta. Dlatego odpowiadając jednym słowem – hybryda. Zdecydowanie hybryda.
Przeczytaj więcej wywiadów z pracownikami SMSAPI!