Posłuchaj głosu klienta. Otrzymuj odpowiedzi w panelu klienta i zyskaj natychmiastową informację zwrotną i bezcenne opinie za pomocą ankiet SMS.
W przypadku wykorzystania jednego numeru do większej liczby głosowań wymagane jest zastosowanie prefiksu, który powinien być dodany na początku każdej odpowiedzi. Należy wtedy odpowiednio zdefiniować możliwe odpowiedzi uczestnikom głosowania np.: dla prefiksu "G1" ustawienie odpowiedzi "TAK" przyjmować będzie wiadomości o treści: "G1.TAK" lub "G1 TAK". Dodać można dowolną liczbę dodatkowych odpowiedzi. Odpowiedzi nie pasujące do zdefiniowanych będą oznaczane jako "Inne".
Po przeprowadzeniu głosowania w panelu SMSAPI możesz pobrać szczegółowy raport zawierający dokładną liczbę odpowiedzi i procent (np. odpowiedź TAK - 75%, odpowiedź NIE - 25%).
Funkcja ankiety i głosowania pozwala zaangażować klienta w proces rozwoju marki. Twoja firma stanie się bardziej otwarta na klientów, których opinia naprawdę ma znaczenie. Po skonfigurowaniu funkcji po prostu czekaj na efekty, a kiedy nadejdzie czas, pobierz raport z ankiety lub głosowania.